|
Efter at have købt et Sony 32KDL-V2000 sidste år, har jeg ikke haft kigget så meget på markedet siden. Men da jeg havde lovet at hjælpe en kammerat med at finde en fladskærm, begyndte jagten på den ultimative skærm igen.
Og jeg må indrømme: Jeg er faktisk forbavset over hvor få forbedringer, der reelt er sket i billedkvaliteten det sidste år. Vi kiggede på både Sonys, Samsungs, Sharps, Toshibas og Pioneers nyeste modeller, og sidestillet med modellerne fra sidste år kunne jeg ikke se den store forskel. Vi har ikke kigget på HD materiale, men alt det andet. Det eneste sted hvor jeg kunne lure en reel forbedring er i ind/udgange på skærmene. |