Tilbage til HIFI4ALL.DK 27. juni 2026 | 11:07   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: LE40M71B - Billedet hakker (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Brinaldo
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 21 November 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 19
Sendt: 01 Maj 2007 kl. 10:49 | IP-adresse registreret  

Hejsa,

Mit billedet hakker en lille smule, når jeg benytter mit mediacenter eller på anden måde bruger mit almindelige VGA stik fra mit Acer mediacenter til mit fjernsyn.
MediaCenteret har også HDMI og da jeg brugte det, så kørte det helt fint. Men billedet fyldte ikke hele skærmen og det var umuligt for mig at ændre det. Jeg prøvede alle indstillinger på fjernsynet og alle opløsninger på PC'en....

Hvad kan jeg gøre? Og er det normalt at et VGA kabel ikke kan overfører data nok til en 40 tommer? Det er lidt ærgerligt, at det hakker når jeg ser film :(
Til top Vis Brinaldo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brinaldo
 
andersena
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
PowerMill Service

Bruger siden: 09 Februar 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 758
Sendt: 01 Maj 2007 kl. 13:05 | IP-adresse registreret  

burde ikke være noget problem, da VGA som sådan ikke overfører data, men analoge signaler.

hvis det kan lade sig gøre så sæt din refresh rate på medie centret til 50 Hz hvis man ikke kan det så prøv 60Hz
Til top Vis andersena's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af andersena
 
Rasmus Larsen
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Flatpanels.dk

Bruger siden: 05 September 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 962
Sendt: 01 Maj 2007 kl. 17:38 | IP-adresse registreret  

Den burde ikke hakke med et VGA kabel, hvilket i øvrigt er den tilslutning som anbefales til de fleste Samsung Tv, da der -som du allerede har erfaret - ikke kan sendes den korrekte opløsning/format til tv'et over DVI->HDMI.

Hvilket grafikkort sender du fra? Det kan være det er her problemet ligger.

Har du i øvrigt forstyrende kilder løbende langs dit VGA kabel? F.eks. dårligt afskærmede strømkabler.



__________________
www.Flatpanels.dk - Guide til fladskærme
Til top Vis Rasmus Larsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rasmus Larsen Besøg Rasmus Larsen's Websted
 
osprey
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 26 Januar 2006
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 1053
Sendt: 01 Maj 2007 kl. 18:01 | IP-adresse registreret  

Det kan jo kun være materialet, jeg mener, i alle årene man har siddet og kigget/brugt sin Computer CRT eller Fladskærm uden problemer.     Og lige pludselig tårner tingene sig op. Det var mig som brugte Voodoo over TDC's Sagem 821.

Til top Vis osprey's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af osprey
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes