| Sendt: 01 Maj 2007 kl. 10:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa,
Mit billedet hakker en lille smule, når jeg benytter mit mediacenter eller på anden måde bruger mit almindelige VGA stik fra mit Acer mediacenter til mit fjernsyn. MediaCenteret har også HDMI og da jeg brugte det, så kørte det helt fint. Men billedet fyldte ikke hele skærmen og det var umuligt for mig at ændre det. Jeg prøvede alle indstillinger på fjernsynet og alle opløsninger på PC'en....
Hvad kan jeg gøre? Og er det normalt at et VGA kabel ikke kan overfører data nok til en 40 tommer? Det er lidt ærgerligt, at det hakker når jeg ser film :(
|