| Sendt: 02 Maj 2007 kl. 13:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
ok Naiera. kan nogle svare på om der er meget kvalitetes forskel på det pioneer jeg linker til og så det panasonic, for er ret sikkert på at mine forældre vil synes at udseende på det pioneer er noget pænere. og hvis der ikke er det store forskel kan det jo godt være de vil godt lidt på kompromi for at få designet.
|