| Sendt: 03 Maj 2007 kl. 12:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Jeg skal have et nyt tv i soveværelset og havde tænkt mig, at det skulle være omkring de 32", og har efter at have læst lidt herinde og andre steder næsten besluttet mig for Toshiba 32 WL 66 Z. Jeg vil så gerne høre, hvad I mener om dette valg. Om det er helt tåbeligt, om det er fint nok, eller om der er nogle gode alternativer.
Det skal siges, at jeg ikke har set Toshiba'et live og nok hellere ikke har muligheden for det :( Jeg har set andre LCD og plasma tv live, og må indrømme at jeg ville foretrække et plasma, men det bliver det ikke i denne omgang.
Derudover komme jeg nok til at spørge lidt til tunerer, forstærkere, kabler og andre ting som er nødvendige ting(jeg ved ikke engang om de er nødvendige), men først selve TV'et.
|