| Sendt: 07 Maj 2007 kl. 23:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pioneer 507 kan ikke VISE 1080p, men den kan modtage et 1080p@24fps signal, f.eks. fra en HD DVD eller Blu-ray afspiller, og så skalere til skærmens naturlige opløsning og vise de 24 billeder i sekundet ved 72Hz. Og det er selvfølgelig fedt, men jeg ved ikke om det kan lade sig gøre med piratkopieret materiale?
For mig lyder det som om du er på rette spor med den Pioneer. Der er ikke nogen videre grund til at vælge LCD.
|