Tilbage til HIFI4ALL.DK 21. juni 2026 | 21:08   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: 32pf9731d Vs. 37pfl7562d (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Søren_B
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 April 2006
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Sendt: 11 Maj 2007 kl. 13:00 | IP-adresse registreret  

Hej

Jeg overvejer for tiden de to ovenstående skærme. Hvad kan anbefales, er der nogen der har erfaringer?

Til top Vis Søren_B's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Søren_B

Søren_B
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 April 2006
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 13 Maj 2007 kl. 12:15 | IP-adresse registreret  

Ingen erfaringer?

Til top Vis Søren_B's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Søren_B

andersena
Branchemedlem
Branchemedlem
PowerMill Service

Bruger siden: 09 Februar 2007
Lokalitet: København
Sendt: 14 Maj 2007 kl. 07:18 | IP-adresse registreret  

hmm.. skulle jeg vælge ville jeg slet ikke vælge en philips. jeg synes deres tv er noget makværk. deres software er prop fuld af fejl. jeg laver ikke philips her på værkstedet. men dem der gør laver software opdateringer udelukkende på hvert andet tv. ikke fordi der er hardware fejl. det er bare en eller anden tilfældig fejl der er opstået i softwaren, desuden synes jeg ikke de står særlig godt sammenlignet med andre tv i samme prisklasse 
Til top Vis andersena's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af andersena

Westergaard
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 November 2005
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 14 Maj 2007 kl. 07:46 | IP-adresse registreret  

der er vi nu ret uenige, philips har nogle af de bedste billeder og i sær deres modeller med pixel plus 2 HD og opefter. (9731d = pexel plus 3 HD)

Jeg ville aldrig købe et philips tv med en billedbehandling under Pixel Plus 2 HD, OG Digital natural motion. Der er meget tydelig forskel på vertikale bevægelser fra en skærm med digital natural motion til alt andet uanset prisklasse. Her er bevægelserne glidende på philips og hakkende på f.eks. samsung, toshiba, sony osv..

en direkte sammenligning er 9731d et bedre tv, men det koster også uforholdsmæssigt meget når man kan få et 7562d til små 10k. Det eneste jeg har at udsætte på 7562d er fjernbetjeningen, der kunne være gjort lidt mere ud af hvis du spørg mig.

Hvad software updates angår, er det nemt klaret med en usb-stick og siden: (her finder du også alle tekniske oplysninger, spec's osv.)

www.p4c.philips.com

7562d er virkelig godt til prisen

Til top Vis Westergaard's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Westergaard

andersena
Branchemedlem
Branchemedlem
PowerMill Service

Bruger siden: 09 Februar 2007
Lokalitet: København
Sendt: 14 Maj 2007 kl. 09:38 | IP-adresse registreret  

Westergaard skrev:

der er vi nu ret uenige, philips har nogle af de bedste billeder og i sær deres modeller med pixel plus 2 HD og opefter. (9731d = pexel plus 3 HD)

Jeg ville aldrig købe et philips tv med en billedbehandling under Pixel Plus 2 HD, OG Digital natural motion. Der er meget tydelig forskel på vertikale bevægelser fra en skærm med digital natural motion til alt andet uanset prisklasse. Her er bevægelserne glidende på philips og hakkende på f.eks. samsung, toshiba, sony osv..

en direkte sammenligning er 9731d et bedre tv, men det koster også uforholdsmæssigt meget når man kan få et 7562d til små 10k. Det eneste jeg har at udsætte på 7562d er fjernbetjeningen, der kunne være gjort lidt mere ud af hvis du spørg mig.

Hvad software updates angår, er det nemt klaret med en usb-stick og siden: (her finder du også alle tekniske oplysninger, spec's osv.)

www.p4c.philips.com

7562d er virkelig godt til prisen

jeg har fin adgang til philips updates. jeg sidder på værksted der laver philips

derudover illustrerer så udemærket forskellen på folk. og også derfor andres mening faktisk er irrelevant. man bør selv kigge på tv'ene for at se hvad man bedst synes om. jeg synes at ALT pixelplus ser kunstigt og mærkeligt ud. og de rigtig dyre philipser der justerer på backlighten alt efter lys intensiteten i billede ser direkte forfærdeligt ud.
Til top Vis andersena's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af andersena

Westergaard
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 November 2005
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 14 Maj 2007 kl. 16:12 | IP-adresse registreret  

Ja det må siges at være en smags sag 
Til top Vis Westergaard's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Westergaard

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes