Bruger siden: 27 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 35
Sendt: 17 Maj 2007 kl. 15:37 | IP-adresse registreret
Hejsa
Jeg går og skal til at købe en macbook som jeg meget gerne vil slutte til mit lcd tv lg 37lp1r har nemlig set at macbook har dvi udgang... ( så jeg vil vel kunne få 1:1 pixel mapping ? )
så jeg kan se hd trailer osv på mit tv... men hvad med lyd.... jeg har et sony system men der er "kun" Toslink Digital .... hvordan kan jeg få 5.1 fra min macbook ?
Jeg har ikke selv prøvet det kabel hos AV-connection, der linkes til, men fik i sin tid at vide af en anden bruger herinde, at det ikke er det rigtige til en macbook.
Bruger siden: 27 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 35
Sendt: 17 Maj 2007 kl. 17:58 | IP-adresse registreret
ok mange tak .... så tror jeg sku snart spare grisen skal slagtes ;)
hvad med 1:1 pixel mapping ? nogen der har erfaringer med det ?...
har haft en pc til via dvi med et geforce 5600 hvor opløsningen blev sat til 1360 x 768 også slukkede tvet 3 pixel i hver side ... kan macbooken det ?..
Bruger siden: 13 Marts 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1490
Sendt: 17 Maj 2007 kl. 23:42 | IP-adresse registreret
roxx skrev:
hvad med 1:1 pixel mapping ? nogen der har erfaringer med det ?...
har haft en pc til via dvi med et geforce 5600 hvor opløsningen blev sat til 1360 x 768 også slukkede tvet 3 pixel i hver side ... kan macbooken det ?..
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum