Tilbage til HIFI4ALL.DK 25. juni 2026 | 17:21   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Tilbehør til hjemmebiografen
 HIFI4ALL Forum : Tilbehør til hjemmebiografen
Emne Emne: DVD reoler (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
APB1
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 Marts 2004
Lokalitet: Bornholm
Status: Offline
Indlæg: 188
Sendt: 13 August 2008 kl. 08:58 | IP-adresse registreret  

Hejsa

Jeg er på jagt efter en dvd reol, er der nogen der kan fortælle mig hvor man kan få sådan nogle eller en. Kan finde rigtig mange i USA, men ikke her. Har kigget dem i IKEA men er ikke interesseret i et vitrineskab. En ganske almindelig reol ville være fin nok, men skal ikke være så dyb som en bogreol.



__________________
APB1

Min hjemmebio
Til top Vis APB1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af APB1
 
StefanR
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 Maj 2008
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 511
Sendt: 13 August 2008 kl. 09:33 | IP-adresse registreret  

Ikea har skam flere at vælge mellem.

Hvis du stiller et par af dem her ved siden af hinanden, kan du hurtigt få plads til mangel skiver.

Hylderne kan flyttes så der nem bliver plads til DVD'er i stedet for kun CD covers.

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/70094953


/Stefan

Til top Vis StefanR's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af StefanR
 
APB1
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 Marts 2004
Lokalitet: Bornholm
Status: Offline
Indlæg: 188
Sendt: 13 August 2008 kl. 16:49 | IP-adresse registreret  

StefanR skrev:

Ikea har skam flere at vælge mellem.

Hvis du stiller et par af dem her ved siden af hinanden, kan du hurtigt få plads til mangel skiver.

Hylderne kan flyttes så der nem bliver plads til DVD'er i stedet for kun CD covers.

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/70094953


/Stefan

Dem har jeg også kigget på, men hvis man kunne få en stor i stedet for 3-4 små, så ville det da være en klar det bedste.

 

 



__________________
APB1

Min hjemmebio
Til top Vis APB1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af APB1
 
-KP-
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 Oktober 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 737
Sendt: 13 August 2008 kl. 17:08 | IP-adresse registreret  

Til top Vis -KP-'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af -KP-
 
CLIX
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 27 Juli 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 838
Sendt: 13 August 2008 kl. 17:20 | IP-adresse registreret  

APB1 skrev:
StefanR skrev:

Ikea har skam flere at vælge mellem.

Hvis du stiller et par af dem her ved siden af hinanden, kan du hurtigt få plads til mangel skiver.

Hylderne kan flyttes så der nem bliver plads til DVD'er i stedet for kun CD covers.

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/70094953


/Stefan

Dem har jeg også kigget på, men hvis man kunne få en stor i stedet for 3-4 små, så ville det da være en klar det bedste.

Så kan denne her måske bruges

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/10133981



__________________
Kunstig intelligens kan intet stille op mod naturlig dumhed. Mit link
Til top Vis CLIX's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af CLIX
 
APB1
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 Marts 2004
Lokalitet: Bornholm
Status: Offline
Indlæg: 188
Sendt: 13 August 2008 kl. 17:34 | IP-adresse registreret  

CLIX skrev:
APB1 skrev:
StefanR skrev:

Ikea har skam flere at vælge mellem.

Hvis du stiller et par af dem her ved siden af hinanden, kan du hurtigt få plads til mangel skiver.

Hylderne kan flyttes så der nem bliver plads til DVD'er i stedet for kun CD covers.

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/70094953


/Stefan

Dem har jeg også kigget på, men hvis man kunne få en stor i stedet for 3-4 små, så ville det da være en klar det bedste.

Så kan denne her måske bruges

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/10133981

Den kunne da godt komme på tale, men med en højde på 106, ville egentlig gerne den var noget højere. Men ok kan regne ud at det kun er Ikea, og som jeg sagde tidligere har jeg set på dem. Og de virker ikke særlig interressante. Kan bare ikke forstå hvorfor man ikke kan få nogle i danmark. Skal åbenbart have dem spicielt bestilt et eller andet sted.

 



__________________
APB1

Min hjemmebio
Til top Vis APB1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af APB1
 
APB1
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 Marts 2004
Lokalitet: Bornholm
Status: Offline
Indlæg: 188
Sendt: 13 August 2008 kl. 17:36 | IP-adresse registreret  

-KP- skrev:

Xenta Cd / Dvd

 

Helt udelukket.



__________________
APB1

Min hjemmebio
Til top Vis APB1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af APB1
 
CLIX
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 27 Juli 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 838
Sendt: 13 August 2008 kl. 19:00 | IP-adresse registreret  

Har selv en helt flok af de smalle fra IKEA, ved godt der skal nogle stykker til, men synes det er fedt at man kan lave sin egen personlige stil, ved at mikse faverne.

__________________
Kunstig intelligens kan intet stille op mod naturlig dumhed. Mit link
Til top Vis CLIX's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af CLIX
 
APB1
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 Marts 2004
Lokalitet: Bornholm
Status: Offline
Indlæg: 188
Sendt: 13 August 2008 kl. 20:53 | IP-adresse registreret  

CLIX skrev:
Har selv en helt flok af de smalle fra IKEA, ved godt der skal nogle stykker til, men synes det er fedt at man kan lave sin egen personlige stil, ved at mikse faverne.

Kan godt være det bliver løsningen, men kan bare ikke forstå at man ikke kan få nogle der er større.



__________________
APB1

Min hjemmebio
Til top Vis APB1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af APB1
 
interfacelift
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket, eget ønske!

Bruger siden: 07 Oktober 2006
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 2224
Sendt: 13 August 2008 kl. 20:59 | IP-adresse registreret  

Jeg leder selv efter en pæn reol, de ikeareoler side by side kunne være fede nok.
Til top Vis interfacelift's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af interfacelift
 
marlowe
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 29 December 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 54
Sendt: 13 August 2008 kl. 21:23 | IP-adresse registreret  

Jeg har en del cd-reoler af det her fabrikat:

http://www.at-bo.dk/at-bo_site/reoler.html

http://www.at-bo.dk/at-bo_site/pdf/atbo_katalog.pdf

(Der er fotos m.v. på s. 15).

Flytter man hylderne i et "helt" modul, passer det med 3 rækker dvd'er i stedet for 4 rækker cd'er. I et "helt" modul kan der være ca. 130 dvd'er. 

Til top Vis marlowe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af marlowe
 
-KP-
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 Oktober 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 737
Sendt: 14 August 2008 kl. 09:13 | IP-adresse registreret  

APB1 skrev:
-KP- skrev:

Xenta Cd / Dvd

 

Helt udelukket.

Ok - det er også for nice

Til top Vis -KP-'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af -KP-
 
Hermann.
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 April 2007
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 2168
Sendt: 14 August 2008 kl. 09:22 | IP-adresse registreret  

Jeg har haft samme problemer med opbevaring og min løsning er ABC stige reoler.

http://www.traevarer.dk/Ubehandlet+fyr.50.aspx

En reol på 30 cm dybde og 198  cm i højden koster 845 kr. Der skal så ekstra hylser til. Jeg har lagt en træskinne bag DVD erne så de ikke glider længere ind.



__________________
Venlig hilsen
Hermann
Til top Vis Hermann.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hermann.
 
APB1
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 Marts 2004
Lokalitet: Bornholm
Status: Offline
Indlæg: 188
Sendt: 14 August 2008 kl. 09:32 | IP-adresse registreret  

Hermann. skrev:

Jeg har haft samme problemer med opbevaring og min løsning er ABC stige reoler.

http://www.traevarer.dk/Ubehandlet+fyr.50.aspx

En reol på 30 cm dybde og 198  cm i højden koster 845 kr. Der skal så ekstra hylser til. Jeg har lagt en træskinne bag DVD erne så de ikke glider længere ind.

Jeg kan også finde mange bogreoler, men problemet er lige netop dybden, 30cm er næsten det dobbelte af hvad der kræves.

Har overvejet at gå til en snedker for at høre om det er noget han kan ordne, eller finde en fabrik, der kunne være interesseret i at lave en sådan. 200cm H, 60cm W, 20cm D.

 



__________________
APB1

Min hjemmebio
Til top Vis APB1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af APB1
 
marlowe
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 29 December 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 54
Sendt: 14 August 2008 kl. 10:05 | IP-adresse registreret  

APB1 skrev:
Hermann. skrev:

Jeg har haft samme problemer med opbevaring og min løsning er ABC stige reoler.

http://www.traevarer.dk/Ubehandlet+fyr.50.aspx

En reol på 30 cm dybde og 198  cm i højden koster 845 kr. Der skal så ekstra hylser til. Jeg har lagt en træskinne bag DVD erne så de ikke glider længere ind.

Jeg kan også finde mange bogreoler, men problemet er lige netop dybden, 30cm er næsten det dobbelte af hvad der kræves.

Har overvejet at gå til en snedker for at høre om det er noget han kan ordne, eller finde en fabrik, der kunne være interesseret i at lave en sådan. 200cm H, 60cm W, 20cm D.

 

Så ville jeg mene, at det var nemmere at sætte 3 at-bo reoler op over hinanden (210x70x16)

Til top Vis marlowe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af marlowe
 
tossi
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Produktions tekniker, Lyngdorf Audio A/S

Bruger siden: 03 November 2003
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 501
Sendt: 14 August 2008 kl. 10:13 | IP-adresse registreret  

alt efter hvad det må koste kunne montana også være en mulighed, her kan man sammensætte det lige som man vil have det, MEN det er ikke billigt tilgengæld får man også noget kvalitet og fordelen er om 10år kan du altid udbygge dit montana system uden at skulle skifte det hele ud.

http://www.montana.dk/Dansk/01_univers.htm

Til top Vis tossi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tossi
 
kongen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 03 April 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 244
Sendt: 14 August 2008 kl. 10:28 | IP-adresse registreret  

Tjek eller snak med scanvik a/s om deres reoler - de er halv højde men kan stables og er ret smukke og ikke så dybe. Derudover mener jeg da at ABC-reolerne fåes i 20cm dybe ??
Til top Vis kongen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kongen
 
CPH-R
Lukket konto
Lukket konto
Avatar

Bruger siden: 15 Maj 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 1700
Sendt: 14 August 2008 kl. 10:37 | IP-adresse registreret  

Hvad med noget i metal...???

http://www.boltz.com/AVoverview.htm

 



__________________
INNOVATING not IMITATING
Til top Vis CPH-R's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af CPH-R
 
Lethvig
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 08 April 2003
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline
Indlæg: 493
Sendt: 14 August 2008 kl. 11:53 | IP-adresse registreret  

har nogle fra et mærke der hedder HAMA de er gode til både cd og dvd de tage ca. 50 dvd'er pr stk. de er også lavet til CD hvor der så er ledt flere pladser
Til top Vis Lethvig's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Lethvig
 
APB1
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 Marts 2004
Lokalitet: Bornholm
Status: Offline
Indlæg: 188
Sendt: 14 August 2008 kl. 15:37 | IP-adresse registreret  

marlowe skrev:
APB1 skrev:
Hermann. skrev:

Jeg har haft samme problemer med opbevaring og min løsning er ABC stige reoler.

http://www.traevarer.dk/Ubehandlet+fyr.50.aspx

En reol på 30 cm dybde og 198  cm i højden koster 845 kr. Der skal så ekstra hylser til. Jeg har lagt en træskinne bag DVD erne så de ikke glider længere ind.

Jeg kan også finde mange bogreoler, men problemet er lige netop dybden, 30cm er næsten det dobbelte af hvad der kræves.

Har overvejet at gå til en snedker for at høre om det er noget han kan ordne, eller finde en fabrik, der kunne være interesseret i at lave en sådan. 200cm H, 60cm W, 20cm D.

 

Så ville jeg mene, at det var nemmere at sætte 3 at-bo reoler op over hinanden (210x70x16)

Takker mange gange for dit svar, der fandt jeg endelig hvad jeg søgte.



__________________
APB1

Min hjemmebio
Til top Vis APB1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af APB1
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes