| Forfatter |
|
APB1 Forum Bruger


Bruger siden: 05 Marts 2004 Lokalitet: Bornholm
Status: Offline Indlæg: 188
|
| Sendt: 13 August 2008 kl. 08:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa
Jeg er på jagt efter en dvd reol, er der nogen der kan fortælle mig hvor man kan få sådan nogle eller en. Kan finde rigtig mange i USA, men ikke her. Har kigget dem i IKEA men er ikke interesseret i et vitrineskab. En ganske almindelig reol ville være fin nok, men skal ikke være så dyb som en bogreol. __________________ APB1
Min hjemmebio
|
| Til top |
|
| |
StefanR Forum Bruger


Bruger siden: 17 Maj 2008 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 511
|
| Sendt: 13 August 2008 kl. 09:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ikea har skam flere at vælge mellem.
Hvis du stiller et par af dem her ved siden af hinanden, kan du hurtigt få plads til mangel skiver.
Hylderne kan flyttes så der nem bliver plads til DVD'er i stedet for kun CD covers.
http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/70094953
/Stefan
|
| Til top |
|
| |
APB1 Forum Bruger


Bruger siden: 05 Marts 2004 Lokalitet: Bornholm
Status: Offline Indlæg: 188
|
| Sendt: 13 August 2008 kl. 16:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
StefanR skrev:
|
Ikea har skam flere at vælge mellem.
Hvis du stiller et par af dem her ved siden af hinanden, kan du hurtigt få plads til mangel skiver.
Hylderne kan flyttes så der nem bliver plads til DVD'er i stedet for kun CD covers.
http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/70094953
/Stefan
|
|
|
Dem har jeg også kigget på, men hvis man kunne få en stor i stedet for 3-4 små, så ville det da være en klar det bedste.
__________________ APB1
Min hjemmebio
|
| Til top |
|
| |
-KP- Forum Bruger


Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 737
|
| Sendt: 13 August 2008 kl. 17:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
CLIX Forum Bruger


Bruger siden: 27 Juli 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 838
|
| Sendt: 13 August 2008 kl. 17:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
APB1 skrev:
StefanR skrev:
|
Ikea har skam flere at vælge mellem.
Hvis du stiller et par af dem her ved siden af hinanden, kan du hurtigt få plads til mangel skiver.
Hylderne kan flyttes så der nem bliver plads til DVD'er i stedet for kun CD covers.
http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/70094953
/Stefan
|
|
|
Dem har jeg også kigget på, men hvis man kunne få en stor i stedet for 3-4 små, så ville det da være en klar det bedste. |
|
|
Så kan denne her måske bruges
http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/10133981 __________________ Kunstig intelligens kan intet stille op mod naturlig dumhed. Mit link
|
| Til top |
|
| |
APB1 Forum Bruger


Bruger siden: 05 Marts 2004 Lokalitet: Bornholm
Status: Offline Indlæg: 188
|
| Sendt: 13 August 2008 kl. 17:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
CLIX skrev:
APB1 skrev:
StefanR skrev:
|
Ikea har skam flere at vælge mellem.
Hvis du stiller et par af dem her ved siden af hinanden, kan du hurtigt få plads til mangel skiver.
Hylderne kan flyttes så der nem bliver plads til DVD'er i stedet for kun CD covers.
http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/70094953
/Stefan
|
|
|
Dem har jeg også kigget på, men hvis man kunne få en stor i stedet for 3-4 små, så ville det da være en klar det bedste. |
|
|
Så kan denne her måske bruges
http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/10133981
|
|
|
Den kunne da godt komme på tale, men med en højde på 106, ville egentlig gerne den var noget højere. Men ok kan regne ud at det kun er Ikea, og som jeg sagde tidligere har jeg set på dem. Og de virker ikke særlig interressante. Kan bare ikke forstå hvorfor man ikke kan få nogle i danmark. Skal åbenbart have dem spicielt bestilt et eller andet sted.
__________________ APB1
Min hjemmebio
|
| Til top |
|
| |
APB1 Forum Bruger


Bruger siden: 05 Marts 2004 Lokalitet: Bornholm
Status: Offline Indlæg: 188
|
| Sendt: 13 August 2008 kl. 17:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
CLIX Forum Bruger


Bruger siden: 27 Juli 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 838
|
| Sendt: 13 August 2008 kl. 19:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har selv en helt flok af de smalle fra IKEA, ved godt der skal nogle stykker til, men synes det er fedt at man kan lave sin egen personlige stil, ved at mikse faverne. __________________ Kunstig intelligens kan intet stille op mod naturlig dumhed. Mit link
|
| Til top |
|
| |
APB1 Forum Bruger


Bruger siden: 05 Marts 2004 Lokalitet: Bornholm
Status: Offline Indlæg: 188
|
| Sendt: 13 August 2008 kl. 20:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
CLIX skrev:
| Har selv en helt flok af de smalle fra IKEA, ved godt der skal nogle stykker til, men synes det er fedt at man kan lave sin egen personlige stil, ved at mikse faverne. |
|
|
Kan godt være det bliver løsningen, men kan bare ikke forstå at man ikke kan få nogle der er større. __________________ APB1
Min hjemmebio
|
| Til top |
|
| |
interfacelift Lukket konto

Lukket, eget ønske!
Bruger siden: 07 Oktober 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2224
|
| Sendt: 13 August 2008 kl. 20:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg leder selv efter en pæn reol, de ikeareoler side by side kunne være fede nok.
|
| Til top |
|
| |
marlowe Forum Bruger

Bruger siden: 29 December 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 54
|
| Sendt: 13 August 2008 kl. 21:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
-KP- Forum Bruger


Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 737
|
| Sendt: 14 August 2008 kl. 09:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ok - det er også for nice 
|
| Til top |
|
| |
Hermann. Forum Bruger


Bruger siden: 18 April 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 2168
|
| Sendt: 14 August 2008 kl. 09:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har haft samme problemer med opbevaring og min løsning er ABC stige reoler.
http://www.traevarer.dk/Ubehandlet+fyr.50.aspx
En reol på 30 cm dybde og 198 cm i højden koster 845 kr. Der skal så ekstra hylser til. Jeg har lagt en træskinne bag DVD erne så de ikke glider længere ind. __________________ Venlig hilsen
Hermann
|
| Til top |
|
| |
APB1 Forum Bruger


Bruger siden: 05 Marts 2004 Lokalitet: Bornholm
Status: Offline Indlæg: 188
|
| Sendt: 14 August 2008 kl. 09:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hermann. skrev:
|
Jeg har haft samme problemer med opbevaring og min løsning er ABC stige reoler.
http://www.traevarer.dk/Ubehandlet+fyr.50.aspx
En reol på 30 cm dybde og 198 cm i højden koster 845 kr. Der skal så ekstra hylser til. Jeg har lagt en træskinne bag DVD erne så de ikke glider længere ind.
|
|
|
Jeg kan også finde mange bogreoler, men problemet er lige netop dybden, 30cm er næsten det dobbelte af hvad der kræves.
Har overvejet at gå til en snedker for at høre om det er noget han kan ordne, eller finde en fabrik, der kunne være interesseret i at lave en sådan. 200cm H, 60cm W, 20cm D.
__________________ APB1
Min hjemmebio
|
| Til top |
|
| |
marlowe Forum Bruger

Bruger siden: 29 December 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 54
|
| Sendt: 14 August 2008 kl. 10:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
APB1 skrev:
Hermann. skrev:
|
Jeg har haft samme problemer med opbevaring og min løsning er ABC stige reoler.
http://www.traevarer.dk/Ubehandlet+fyr.50.aspx
En reol på 30 cm dybde og 198 cm i højden koster 845 kr. Der skal så ekstra hylser til. Jeg har lagt en træskinne bag DVD erne så de ikke glider længere ind.
|
|
|
Jeg kan også finde mange bogreoler, men problemet er lige netop dybden, 30cm er næsten det dobbelte af hvad der kræves.
Har overvejet at gå til en snedker for at høre om det er noget han kan ordne, eller finde en fabrik, der kunne være interesseret i at lave en sådan. 200cm H, 60cm W, 20cm D.
|
|
|
Så ville jeg mene, at det var nemmere at sætte 3 at-bo reoler op over hinanden (210x70x16) 
|
| Til top |
|
| |
tossi Branchemedlem

Produktions tekniker, Lyngdorf Audio A/S
Bruger siden: 03 November 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 501
|
| Sendt: 14 August 2008 kl. 10:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
alt efter hvad det må koste kunne montana også være en mulighed, her kan man sammensætte det lige som man vil have det, MEN det er ikke billigt tilgengæld får man også noget kvalitet og fordelen er om 10år kan du altid udbygge dit montana system uden at skulle skifte det hele ud.
http://www.montana.dk/Dansk/01_univers.htm
|
| Til top |
|
| |
kongen Forum Bruger


Bruger siden: 03 April 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 244
|
| Sendt: 14 August 2008 kl. 10:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tjek eller snak med scanvik a/s om deres reoler - de er halv højde men kan stables og er ret smukke og ikke så dybe. Derudover mener jeg da at ABC-reolerne fåes i 20cm dybe ??
|
| Til top |
|
| |
CPH-R Lukket konto


Bruger siden: 15 Maj 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1700
|
| Sendt: 14 August 2008 kl. 10:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Lethvig Forum Bruger


Bruger siden: 08 April 2003 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 493
|
| Sendt: 14 August 2008 kl. 11:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
har nogle fra et mærke der hedder HAMA de er gode til både cd og dvd de tage ca. 50 dvd'er pr stk. de er også lavet til CD hvor der så er ledt flere pladser
|
| Til top |
|
| |
APB1 Forum Bruger


Bruger siden: 05 Marts 2004 Lokalitet: Bornholm
Status: Offline Indlæg: 188
|
| Sendt: 14 August 2008 kl. 15:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
marlowe skrev:
APB1 skrev:
Hermann. skrev:
|
Jeg har haft samme problemer med opbevaring og min løsning er ABC stige reoler.
http://www.traevarer.dk/Ubehandlet+fyr.50.aspx
En reol på 30 cm dybde og 198 cm i højden koster 845 kr. Der skal så ekstra hylser til. Jeg har lagt en træskinne bag DVD erne så de ikke glider længere ind.
|
|
|
Jeg kan også finde mange bogreoler, men problemet er lige netop dybden, 30cm er næsten det dobbelte af hvad der kræves.
Har overvejet at gå til en snedker for at høre om det er noget han kan ordne, eller finde en fabrik, der kunne være interesseret i at lave en sådan. 200cm H, 60cm W, 20cm D.
|
|
|
Så ville jeg mene, at det var nemmere at sætte 3 at-bo reoler op over hinanden (210x70x16) 
|
|
|
Takker mange gange for dit svar, der fandt jeg endelig hvad jeg søgte. __________________ APB1
Min hjemmebio
|
| Til top |
|
| |