| Sendt: 30 August 2008 kl. 10:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa, Jeg er ny her men håber da stadig i vil hjælpe mig, Ok.. Mit problem er at jeg har et sæt Logitech computer højtalere (Logitech Z5500 Digital) 6.1 Surroundsound, som jeg meget gerne vil have koblet til mit nye FullHD TV (Samsung 46" - LE46N87BDX/XEC), Det var mest det jeg købet det til jo, problemet er så dette: Højtalerene køre jo med pc udgang (3 x han stik se Billed 1)  Har så denne sjove ting, som jeg fik med til et par gamle logitech højtalere engang for nogle år siden (Omformer Ting Billed 2)  Hvis så jeg smider det Sorte og det Grønne stik deri spiller den på alle højtalerne ud over centeret, for at center højtaleren skal spille skal alle 3 være smidt i, mit spørgsmål er så:.. Hvad hedder tingen?, og er det til at få en til 6.1 surroundsound? (altså mine 3 stik).. vil godt høre hvis folk måske har fixet dette problem med andre ting?, som måske Coax kabler? eller lignende, har ikke prøvet Coax kabler før, men ved både mit tv og mine højtalere kan modtage det, men nogen der har prøvet den slags før? Håber at høre fra jer!, hvis der er noget info i mangler eller noget så bare skriv, er ivrig efter at få det til at virke :D Hilsen Mark. (P.S.: Ved sku godtnok ikke helt om det er rigtige sted jeg har skrevet mit indlæg, men ellers må i meget gerne flytte den ^^)
|