Tilbage til HIFI4ALL.DK 11. juni 2026 | 10:49   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
HTPC
 HIFI4ALL Forum : HTPC
Emne Emne: Flyt tv signal - trådløst eller netværk (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
sorent
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 Februar 2006
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 09 September 2008 kl. 17:26 | IP-adresse registreret  

Jeg skal have et mediacenter op i et nyt værelse, hvor jeg ikke har antenne forbindelse og jeg har heller ikke mulighed for at trække kabler hertil. Men jeg vil jo gerne kunne bruge alle mine tv-kanaler på dette mediacenter også... hvad har jeg af muligheder?

Jeg har et andet mediacenter, med 2 tunere, kan jeg evt. streame via det (netværk), og hvor det stadig er nemt at skifte kanaler mm, helst fra Windows mediacenter programmet og hvor det er muligt at se 2 forskellige programmer på de 2 mediacentre.

Man burde vel kunne sende tv signalet afsted trådløst? - Jeg har tuner i det nye mediacenter - jeg har set på nogle forskellige produkter der sender trådløst, jeg kan fint finde nogle der har antenne indgang i senderen, men som kun har udgang til phone, i modtageren, det har jeg godt nok også som indgang i mit tuner kort, men det giver vel noget problemer i forholdt til kanalskifte mm i media center?

Andre muligheder jeg ikke har tænkt over?

Til top Vis sorent's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sorent

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes