Tilbage til HIFI4ALL.DK 18. juni 2025 | 13:35   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
DVD, HD-DVD, Blu-ray
 HIFI4ALL Forum : DVD, HD-DVD, Blu-ray
Emne Emne: Sony Blu-ray BDP-S370 kan ikke vise 4:3. (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
peerholm
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 August 2010
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 04 August 2010 kl. 12:59 | IP-adresse registreret  

Jeg ser mine egne film på en 200GB harddisk tilsluttet min nye Sony Blu-ray afspiller. Mit TV er Sony KDL-40HX700. Let og fantastisk kvalitet. Desværre vises mine 4:3 format film i bredformat på hele skærmen.

Fotos vises korrekt. Jeg har prøvet alle mulige settings. Mit sidste er iflg. manualen: TV-type=16:9, Skærmformat=Fast bred.-højde-fh., Forhold for DVD=Letter Box, Konversionstilstand for biograf=Video.

Måske er der en fejl i afspilleren eller TV. Kan nogen hjælpe mig?  

Til top Vis peerholm's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af peerholm Besøg peerholm's Websted

Soundfreak35
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Maj 2006
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 23 August 2010 kl. 11:13 | IP-adresse registreret  

Hej. Lidt offtopic, det må du meget undskyld, men vil gerne spørge dig om din BDP-S370 da jeg overvejer sådan en? Hvad synes du om din afspiller, udover at den måske ikke kan vise billede i 4:3. Skulle være noget med fjernsyn indstillinger, det er jeg 100% sikker på.

peerholm
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 23 August 2010 kl. 17:59 | IP-adresse registreret  

Jeg er meget tilfreds med det TV, fantastisk skarpe billeder i Blu-ray og HD. Der er kun en dårlig ting - søgebilledet, når man leder efter en film i f.eks YouTube, er der et meget besværligt søgebillede. Når jeg går gennem min Sony Blu-ray BDP-S370, er det meget bedre/lettere. Når jeg spørger på Sony får jeg et "goddag mand - økseskaft" svar. Elendig service. 
Til top Vis peerholm's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af peerholm Besøg peerholm's Websted

Jesper Andersen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Maj 2004
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 23 August 2010 kl. 18:19 | IP-adresse registreret  

hahahaha.......dine Goddag-mand-økseskaft oplevelser fra Sony, formår du da på bedste vis at videregive her.....Soundfreak spørger til din Bluray - og du fortæller primært om dit TV . *fristes til at skrive "elendig service", for nu at bruge dine egne ord

MVH

peerholm
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 23 August 2010 kl. 23:20 | IP-adresse registreret  

Av ja, det var en dum fejl. Jeg er fantastisk glad for min Sony Blu-ray BDP-S370. Jeg er især glad for, at man kan tilslutte en harddisk til USB stikket. Jeg har lagt alle mine egne 400 film på en 200 GB extern harddisk og tilsluttet den med et USB kabel. Disken skal være formateret i FAT32, og filmformat mpg eller m2t. Blu-ray og DVD er knivskarpe. Mine gamle smalfilm og Betamax film har jeg på mpg-filer og de bliver fantastisk flotte. Ser mere herom på min hjemmeside: http://www.fischerholm.dk/r9hdrhc9.htm

Der var også plads til alle mine 2400 fotos og 1200 musiknumre i mp3. Når man har en ordentlig fil-struktur, er det nemt at finde filerne med terminalen.  
Jeg tror det er fremtidens måde at vise film og fotos og spille musik på.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes