Sendt: 17 September 2010 kl. 09:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har lige købt sådan et og er umiddelbart ganske tilfreds med det. Da det stod på Danmark som land kunne det ikke finde de digitale kanaler og det så lidt fælt ud, men ved at indstille landet til sverige kunne det tune de digitale og det er mega lækker kvalitet, især dr hd er rigtig imponerende (bedste kilde jeg har haft på det pt). Jeg glæder mig rigtig meget til at smide min computer på med hdmi når den kommer hjem fra reperation.
Via usb-porten kan det vise billeder og film fra usb stick og min eksterne hd (juhu!), dog kan den ikke læse lyden fra mine bluray rips.
Jeg har ikke testet det særlig meget endnu, men det har et hav af indstillinger (ifs), så det burde være til at få et nogenlunde lækkert billede. Sort er umiddelbart ikke voldsomt imporende, men hvis man justerer lidt, og det er mørkt når man ser film (er det vel altid ) er det helt i orden.
Umiddelbart virker "hastigheden" også rigtig fint, jeg synes det panorerer rigtig flot, hvor jeg i hvert fald i butikker har set tv's som hakker.
Sidst, men ikke mindst, er det virkelig fedt at få 50", det giver en helt unik biografstemning. Man kan også få G20 til 6k, men jeg er mere til at totaloplevelsen i 50" fremfor lidt bedre kvalitet, men "kassestemning".
Fik det forresten til 4600 som demo fra komplett, så prøv at holde øje det  __________________ Monitor Audio Radius hjemmebio
http://hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=92075&PN=1
|