Tilbage til HIFI4ALL.DK 11. juni 2026 | 09:58   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Tilbehør til hjemmebiografen
 HIFI4ALL Forum : Tilbehør til hjemmebiografen
Emne Emne: Philips Soundbar! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Knagsted
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 December 2010
Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline
Sendt: 09 Februar 2011 kl. 19:23 | IP-adresse registreret  

Jeg har købt en Philips Soundbar HTS5110 med trådløs subwoofer. Hvor dum kan man være?Jeg har læst tests af apparatet efter jeg havde købt det og man er tilsyneladende enige om at soundbaren lyder som en coladåse og at subwooferen lyder nogenlunde bortset fra at den siger nogle selvopfundne bum bum lyde det meste af tiden. Nogen har fået ombyttet det hele fordi Philips mente at der var fejl i subwooferen, men den nye sagde også bum bum når den ikke skulle. Lige hvad jeg har oplevet - bedre lyd fra TV'ets egne højttalere og bum bum fra subwoferen, ikke lyd fra soundbaren før TV'et har været tændt i 10-15 sekunder, man kan ikke komme ind i opsætningsmenuen før man har valgt en indgang (f.eks. USB) hvor der ikke er noget tilsluttet. Jeg har straffet mig selv ved at smide skidtet på genbrugsen fordi jeg ikke orkede at pakke alt udstyret ned i kassen som kommer til at veje 14 kg og jeg bor på 3. sal. Jeg skal lægge et sæde ned i bilen for at kunne køre kassen på posthuset. Jeg kunne ellers nok få de 1861 kroner tilbage hos Wupti. Jeg måtte ud med dette.

Fjernsynet er forresten et 32" Philips og det er jeg rigtig glad for.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes