Bruger siden: 16 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 173
Sendt: 06 April 2014 kl. 11:32 | IP-adresse registreret
Kære forum
Jeg er ved at sælge to Kondo interconnect kabler i Norge, men har svært ved at redegøre for at det faktisk er Kondo kabler. På ingen af kablerne står der Audio Note eller Kondo og jeg har aldrig undret mig over det. Jeg har i alt tre sæt med forskellige stik købt brugt af folk jeg har tiltro til (det ene ejer af en af Københavns førende hifibutikker), kablerne ser ens ud (grå) og lyder ens.
På indersiden af et af stikkene står der Japan Lexus og for alle kabler gælder, at de består af sølvledere, men ikke 128 hårtynde ledere som de nye. Er der nogen som kender til en Kondo Lexus serie, ved hvornår de er fra og om det er fair at sige at de er en tidligere model til KSL Vz mrkII?
Tak for hjælpen
Rasmus
__________________ Rør & horn
Mit setup http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=97807&PN=1
Bruger siden: 15 Maj 2013 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 17
Sendt: 06 April 2014 kl. 11:44 | IP-adresse registreret
Prøv at kontakte Artsound. Hans har været autoriseret Kondo importør i mange år. Det har københavner butikken ikke. Men derfor kan de jo godt
sælge det brugt. Hvad Hans ikke ved om Kondo er ikke værd at vide.
Mvh Henrik
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum