| Sendt: 31 Januar 2006 kl. 15:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej til alle
Her i lørdags var jeg til en fed koncert med The Bootleg Beatles og Radiounderholdnings orkestret og har lavet en lille anmeldelse af koncerten i min anden tråd
Jeg er ikke så god til at uploade billeder til Film & Musik
- så derfor bliver det med et link til min anden tråd hvis der skulle være nogle der havde interesse i at læse det 
http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=29812&P N=1&TPN=34
M.v.h. Tub61 __________________ BOSE lifestyle35 - Rega planer 25 - Rega Riia
Sennheiser HD650 - Sudgen Headmaster
Denon DCD3560 - Naim NAP140 , Naim NAC72
Audia flight 2 INT + CD 2 - VA Beethoven BG + Velodyne DD12
|