| Sendt: 01 Februar 2006 kl. 19:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
I år er det 250år siden Mozart blev født, så jeg ville da lige høre om her ikke skulle være nogle brugere som lå inde med nogle guldkorn på noget af mesterens musik, noget man bare må høre eller eje, både LP og CD kan bruges.
Hvilke af hans mange symfonier syns du/i er bedst, jeg er selv meget glad for Nr.41 Jupiter.
Så lad det regne med guldkorn.... 
|