| Forfatter |
|
Martin_Kbh Udelukket fra forum

Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1203
|
| Sendt: 07 Oktober 2005 kl. 16:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har en Rega 3 med Super Bias PU som jeg ønsker at tilslutte til min Densen BEAT 200/300 kombination - hvilken RIAA/Step-up phono amps bør jeg lytte til?
Densen, Pro-Ject, Creek, NAD, LC-Audio? Jeg aner ikke hvor jeg skal starte denne gang. Jeg er muligvis indstillet på at købe ny PU.
Hvad med en en testaften hvor I evt tog en phono amp med? Så åbner jeg lidt rødvin og sender konen over til svigermor.
|
| Til top |
|
| |
pladejesper Forum Bruger

Bruger siden: 17 April 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 71
|
| Sendt: 07 Oktober 2005 kl. 19:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Se DET lyder interresant, har selv en rega p-25 jeg bruger en gammel dali riia og har ikke rigtigt kunne finde noget i den prisklasse som helt hamler op med den, jeg vil gerne tage den med så du kan høre den og forhåbenlig op imod evt.andre som er med på ideen.
Mvh.
Jesper
|
| Til top |
|
| |
Mashuro Forum Bruger


Bruger siden: 27 Maj 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 970
|
| Sendt: 07 Oktober 2005 kl. 19:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det kunne være spændende..
Jeg kan dog kun mønstre en Nad pp __________________ Derfor Økologi
|
| Til top |
|
| |
Martin_Kbh Udelukket fra forum

Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1203
|
| Sendt: 18 Oktober 2005 kl. 15:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det bliver nok bare os
|
| Til top |
|
| |
Mashuro Forum Bruger


Bruger siden: 27 Maj 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 970
|
| Sendt: 18 Oktober 2005 kl. 16:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er vel også ok?
Tænkte på om man kunne låne en af de dersens Vincent riaa fra Topsound og tage med...
__________________ Derfor Økologi
|
| Til top |
|
| |
Aecrewboss Forum Bruger


Bruger siden: 11 Oktober 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 180
|
| Sendt: 19 Oktober 2005 kl. 10:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Martinkbh
Jeg har både en Holfi riaa samt en Tiny Tube,som jeg kunne tage med hvis det var noget?
Hvornår skulle det være?
mvh
|
| Til top |
|
| |
pladejesper Forum Bruger

Bruger siden: 17 April 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 71
|
| Sendt: 01 November 2005 kl. 20:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er dælme ikke meget der sker her, var ellers et interressant emne med flere kompetente muligheder, men ellers et godt initiv.
Jesper
|
| Til top |
|
| |
Martin_Kbh Udelukket fra forum

Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1203
|
| Sendt: 02 November 2005 kl. 00:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
pladejesper skrev:
Det er dælme ikke meget der sker her, var ellers et interressant emne med flere kompetente muligheder, men ellers et godt initiv.
Jesper |
|
|
Du har sgu ret! Vi må gøre noget...måske vi kan låne en riaa af Sillesen og sammenligne den mod alle jer andres.
|
| Til top |
|
| |
becker Forum Bruger


Bruger siden: 07 Oktober 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 710
|
| Sendt: 02 November 2005 kl. 06:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Martin,
jeg ville da også gerne deltage, men min Creek OBH 8SE produceres ikke mere, så selvom den er fin at lytte på, er det nok andre alternativer du søger, og dermed er det begrænset hvad jeg kan bidrage med sådan en aften.
Prøv evt. at gå i Lydbutikken og lån den nyt Creek model (OBH18 tror jeg den hedder) med hjem. De er meget venlige vedr. udlån. __________________ Mvh. Becker
|
| Til top |
|
| |
walin Forum Bruger


Bruger siden: 24 August 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 530
|
| Sendt: 02 November 2005 kl. 08:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Øv becker, jeg ville også gerne deltage med min Creek OBH, blandt andet for at "checke den ud" i forhold til andre. Men der er vel ikke noget i vejen for at checke både "gangbare" og ældre RIAA's. Markedet består jo af både nyt og brugt.
Jeg synes det kunne være rigtig interessant med sådan en RIAA aften! (Og så er det jo nemt at "slæbe" en RIAA med - det er nogte andet med de tunge grej. __________________ - Klaus -
Island s are where the Sea ends.
|
| Til top |
|
| |