Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2026 | 04:11   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
HTPC
 HIFI4ALL Forum : HTPC
Emne Emne: Fejl: Aggregator Service (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Hanien
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 August 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 212
Sendt: 04 Marts 2006 kl. 20:43 | IP-adresse registreret  

Hej

Jeg har dagligt et problem med at jeg får en fejl i Windows Xp, jeg bruger kun maskinen til MCE, så jeg ved ikke om fejl er relateret hertil.

I fejlmeldingen står der:
Media Center Media Status Aggregator Service has encountered a problem and needs to close.  We are sorry for the inconvenience.

Fejlen viser sig i "bag" MCE og og påvirker ikke MCE direkte, men når fejlmeldinger er i baggrunden kan jeg ikke bruge MCE (skifte kanal, gå i hovedmenu osv) får jeg med ATL+TAB har slået  over på fejlmeddelelsen og klikket ok og derefter skiftet tilbage til MCE.

Er der nogen der ved hvad fejlen dækker over og hvordan jeg fixer den?



__________________
HTPC: 1,86 gHz Intel Duo Core 2, 500 GB HDD, 7.1 lydkort, DIGN HV5, Microsoft Vista Premium, Logitech Harmony 885, Denon AVR-2802, Fujitsu-Siemens Myrica 40", Extender: Xbox360
Til top Vis Hanien's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hanien
 
diskone
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 13 Marts 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 25
Sendt: 06 Marts 2006 kl. 10:37 | IP-adresse registreret  

Media Center Media Status Aggregator Service er en Windows service som man kan programmere andre programmer til der har brug for at få at vide hvad der bliver afspillet i MCE. Du kan prøve at stoppe den service inden fra Service managere i windows og/eller kigge i event loggen for at finde ud af hvorfor den stopper.

Håber det kan hjælpe dig lidt påvej

Til top Vis diskone's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af diskone Besøg diskone's Websted
 
Hanien
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 August 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 212
Sendt: 06 Marts 2006 kl. 17:15 | IP-adresse registreret  

diskone skrev:

Media Center Media Status Aggregator Service er en Windows service som man kan programmere andre programmer til der har brug for at få at vide hvad der bliver afspillet i MCE. Du kan prøve at stoppe den service inden fra Service managere i windows og/eller kigge i event loggen for at finde ud af hvorfor den stopper.

Håber det kan hjælpe dig lidt påvej

Det hjalp mig et godt stykke - kan det være derfor min Media Player heller ikke virker?



__________________
HTPC: 1,86 gHz Intel Duo Core 2, 500 GB HDD, 7.1 lydkort, DIGN HV5, Microsoft Vista Premium, Logitech Harmony 885, Denon AVR-2802, Fujitsu-Siemens Myrica 40", Extender: Xbox360
Til top Vis Hanien's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hanien
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes