| Sendt: 05 Oktober 2006 kl. 09:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa Ja det er det eneste Krav.......Skal også understøtte en del andet men det er altsammen en del af DX9, bla DXVA, WMR9 osv. Køb et nyere NVidia fx den passive 7600gs eller lignende så er du godt dækket ind for forholdsvis små penge. Hvis du vil køre scart>rgb skal du vælge et ATI kort alle i Xserien understøttes så vidt jeg husker, men der må der Ati folk på banen, jeg har selv et gammelt fx5900ultra som virker ganske udemærket. Mange onboard løsninger kan også klare det FX Ati xpress 200 motherboards der har en x300 chip onboard. Også de fleste nyere Intelbaserede onboard løsninger understøtter DX9 i hardware. Et godt kort er desuden asus ASUS M2N-VM der kommer med onboard gforce 6250 med hardware support til HD decodning via purevideo decoderne, og bundkortet understøtter de nye Energy Efficient Amd cpu'er. Mvh Anders
__________________ DK's bedste HTPC Forum
|