| Sendt: 19 September 2013 kl. 20:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ærgerligt man ikke spillede på den udvikling i 1990 - det havde nok givet penge tilbage nogle gange
CD'erne vil utvivlsomt blive udkonkurreret af streaming tjenester.
Tror til gengæld LP'erne vil bibeholde et nichemarked for nørder som os (og vores godt opdragede børn  ) de næste mange år.
|