| Sendt: 20 Februar 2006 kl. 20:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hi All Jeg skal sende min gamle Sony DA-50ES på pension, og har i den forbindelse bestilt en Yamaha RX-V2600 som jeg skal hente i morgen. Nu til spørgsmålene:Er det et fornuftigt valg til 11.000 eller skulle jeg ha' valgt noget andet? Når jeg kun har et 5.1 setup regner jeg med at køre Bi-amp på på fronten, da 603 er lidt tung at danse med. Jeg regner også med at bruge opkonvertering af videosignaler til HD. Er der nogle der kender den indvendige dybde på et Clic D Modul, om der er plads til RX-V2600? Mit nuværende setup: Sony DA-50ES Sony DVP NS730p Samsung LE-40M61B kommer d. 28/2  B&W 603 S2 front B&W DS6 S2 Bag B&W CC6 S2 Paradigm PS 1200 SUB På forhånd tak /CasCas PS. Er der nogle der vil købe min gamle DA-50ES?
|