Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2026 | 16:04   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: surround forstærker (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
ole post
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 Maj 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 124
Sendt: 15 Januar 2009 kl. 16:21 | IP-adresse registreret  

hej.

er der nogen her der har yamaha surround forstærker/reciever rx 3900 eller z7 syntes der et stort spring i prisen ca. 14.000kr og 23.000. ca 40 watt mere har z7. har en rx 2700 nu men vil gerne opgradere til de nye formater og syntes at yamaha er rimelig god. men er de sidste penge godt givet ud. forstærkeren skal trække et par dali skyline 2000 ja ved godt de har en del år på bagen men de spiller rimelig godt, men kræver en del strøm har jeg læst. der er selfølgelig andre alternativer man måske skulle se på. lidt over de 20.000 er smertegrænsen

                                        

Til top Vis ole post's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ole post
 
Evanesco
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 07 Maj 2004
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 76
Sendt: 20 Februar 2009 kl. 22:09 | IP-adresse registreret  

Læs DSP/RX-Z7 testen på audioholics.com og whathifi.com

Den får en suveræn god anmeldese. Ikke nok med suveræn lydkvalitet, men også suveræn billedbehandling. Den får max score på billede siden, som den første nogensinde. Det er den samme billedbehandling/scaler processor som der sidder i DVDO Edge scaleren, og det siger ikke så lidt!

Anmeldesen overbeviste mig, og jeg har en Z7'er undervejs.

Den kan købes hos http://www.wirefreehomes.co.uk for ca 14500,- incl fragt.

Undre mig faktisk lidt over der ikke er mere snak om de nye Yamaha recievere, på de danske forums???

Til top Vis Evanesco's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Evanesco
 
ole post
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 Maj 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 124
Sendt: 21 Februar 2009 kl. 08:47 | IP-adresse registreret  

hej godt jeg ikke har handlet endnu. det blir`z7 tak for oplysningen

                         mvh ole

Til top Vis ole post's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ole post
 
Evanesco
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 07 Maj 2004
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 76
Sendt: 21 Februar 2009 kl. 16:25 | IP-adresse registreret  

godt valg!

Jeg forventer min kommer i starten af næste uge. Jeg glæder mig helt vildt.´

Jeg var ellers i markedet efter en Onkyo 906'er. Men Z7'eren har altså meget mere at byde på. Både kvalitets og feature mæssigt!

Til top Vis Evanesco's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Evanesco
 
Delaney
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 06 December 2007
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 801
Sendt: 21 Februar 2009 kl. 16:37 | IP-adresse registreret  

Prøv at kigge på Emotiva. Hvis du kan vente 4-6 uger til deres processor UMC-1 kommer på banen kan du for de samme penge få et fantastisk setup. Evt. UMC-1 og XPA-5. Så er du virkelig kørende.


__________________
Kælderbio
Emotiva | Vienna Acoustics | SVS | SB Duet
Til top Vis Delaney's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Delaney
 
Sune Thomsen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 23 Juni 2006
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 523
Sendt: 21 Februar 2009 kl. 16:51 | IP-adresse registreret  

Du kunne også vælge en Yamaha RX3800 til lige omkring 6000 kr. :)

Jeg er rigtig glad for min :)

Til top Vis Sune Thomsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sune Thomsen
 
Sune Thomsen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 23 Juni 2006
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 523
Sendt: 21 Februar 2009 kl. 16:55 | IP-adresse registreret  

Ja ups så ik lige du kunne få Z7 til 14500 kr. det var en nice pris :)

Bare glem mit forslag :D

Til top Vis Sune Thomsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sune Thomsen
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes