| Sendt: 17 Januar 2009 kl. 00:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
nu er jeg ikke helt hjemme i de aller nyeste receivere, jeg ved at topmodellerne fra Onkyo skulle have god videobehandling, men det er også ca. det dobbelte af budgettet. Jeg tror dog ikke du nødvendigvis skal regne med at finde noget der er bedre í den prisklasse end din afspiller eller tv (uden at vide hvilket udstyr du har). De fleste kan efterhånden, men de er jo ikke decideret bygget til det.
__________________ Fars er bedst når mor rør den
|