| Sendt: 29 April 2007 kl. 21:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey jeg har fundet et nyt Tv ved navnet Diboss og prisen er meget iøjefaldende. Men har ikke nogen kendskab til mærket. SÅ vil gerne høre fra andre om det er værd at købe?
Link: http://www.laptops.dk/product_info.php?cPath=63_101&prod ucts_id=1441
Prisen på andre hjemmesider er helt oppe på 15.000, men Laptops kan sælge denne model fordi de fortæller at de har fået stor mængde rabat. Altså de har købt mange LCD tv'er af dette mærke.
Håber nogen vil hjælpe
|