| Forfatter |
|
putte Forum Bruger

Bruger siden: 03 Juli 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 92
|
| Sendt: 30 April 2007 kl. 23:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
hvor meget ville jeg kunne sælge det her CTR Tv for?? 29 tommer panasonic Quintrix/29AD70F CRT billederørs tv, plus er der en som kan fortælle mig hvad årstal det tv er fra cirka?
Vh I
|
| Til top |
|
| |
andersena Branchemedlem

PowerMill Service
Bruger siden: 09 Februar 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 758
|
| Sendt: 01 Maj 2007 kl. 08:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
der er ikke mange basseører at hente på CRT tv.. ud over det kan jeg desværre ikke rigtig hjælpe dig
|
| Til top |
|
| |
putte Forum Bruger

Bruger siden: 03 Juli 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 92
|
| Sendt: 01 Maj 2007 kl. 10:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
nej ved godt det ikke er vildt meget jeg kan få. men er der slet ikke noget der kender den model?
|
| Til top |
|
| |
Brian7500 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 4086
|
| Sendt: 01 Maj 2007 kl. 11:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
putte skrev:
|
hvor meget ville jeg kunne sælge det her CTR Tv for?? 29 tommer panasonic Quintrix/29AD70F CRT billederørs tv, plus er der en som kan fortælle mig hvad årstal det tv er fra cirka?
Vh I
|
|
|
Kender desværre ikke årgangen.
Men kan du få 500 kr. skal du nok være rimeligt tilfreds med det.
Kender du ikke en der mangler et ekstra fjernsyn?
Det er ikke umagen værd at sætte til salg. __________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
| Til top |
|
| |
Brok Forum Bruger


Bruger siden: 05 Marts 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3136
|
| Sendt: 01 Maj 2007 kl. 11:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er et 4:3, ikke? 50 eller 100 Hz? Alderen er anslået 7-9 år.
Regn ikke med mere end 6-800,-. Medmindre den helt rigtige køber dukker op, som er på udkig efter lige netop det tv, du vil sælge
Mvh
Brok __________________ Skodgrej og popmusik
Der findes 3 slags mennesker, dem som kan tælle og dem som ikke kan tælle
|
| Til top |
|
| |
Optimisten Forum Bruger

Bruger siden: 29 November 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 62
|
| Sendt: 01 Maj 2007 kl. 12:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Gem det 10 år, derefter kan det næsten kun stige i værdi
|
| Til top |
|
| |
Brian7500 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 4086
|
| Sendt: 01 Maj 2007 kl. 13:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Optimisten skrev:
Gem det 10 år, derefter kan det næsten kun stige i værdi  |
|
|
Du lever sgu op til dit navn kan jeg se  __________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
| Til top |
|
| |
pizzabager Forum Bruger


Bruger siden: 17 Juni 2004 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 75
|
| Sendt: 01 Maj 2007 kl. 13:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er vist ikke nogen der køber CRT tv mere, så værdien er ligesom efterspørslen, dvs næsten nul.. men der er vel altid nogen hvis tv er gået i stykker og bare skal bruge et billigt...
|
| Til top |
|
| |
putte Forum Bruger

Bruger siden: 03 Juli 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 92
|
| Sendt: 01 Maj 2007 kl. 15:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
det er et 50hz tv med 16:9 og 4.3 helt fin stand, hvis jeg bare kan få 300 for det, er det også helt fint, hvor kan man sælge det hvis det nu er?? nogle gode steder, hvor jeg ikke behøver at lave de vilde registreringer for at sælge?
Vh Putte
|
| Til top |
|
| |