Tilbage til HIFI4ALL.DK 26. juni 2026 | 13:27   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Nyt LCD tv: Toshiba 32 WL 66 Z (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Feersum
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 03 Maj 2007
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 2
Sendt: 03 Maj 2007 kl. 12:14 | IP-adresse registreret  

Hej

Jeg skal have et nyt tv i soveværelset og havde tænkt mig, at det skulle være omkring de 32", og har efter at have læst lidt herinde og andre steder næsten besluttet mig for Toshiba 32 WL 66 Z. Jeg vil så gerne høre, hvad I mener om dette valg. Om det er helt tåbeligt, om det er fint nok, eller om der er nogle gode alternativer.

Det skal siges, at jeg ikke har set Toshiba'et live og nok hellere ikke har muligheden for det :(
Jeg har set andre LCD og plasma tv live, og må indrømme at jeg ville foretrække et plasma, men det bliver det ikke i denne omgang.

Derudover komme jeg nok til at spørge lidt til tunerer, forstærkere, kabler og andre ting som er nødvendige ting(jeg ved ikke engang om de er nødvendige), men først selve TV'et.


Til top Vis Feersum's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Feersum
 
Gerdes
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 April 2004
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 1408
Sendt: 03 Maj 2007 kl. 12:19 | IP-adresse registreret  

Feersum skrev:
Hej

Jeg skal have et nyt tv i soveværelset og havde tænkt mig, at det skulle være omkring de 32", og har efter at have læst lidt herinde og andre steder næsten besluttet mig for Toshiba 32 WL 66 Z. Jeg vil så gerne høre, hvad I mener om dette valg. Om det er helt tåbeligt, om det er fint nok, eller om der er nogle gode alternativer.

Det skal siges, at jeg ikke har set Toshiba'et live og nok hellere ikke har muligheden for det :(
Jeg har set andre LCD og plasma tv live, og må indrømme at jeg ville foretrække et plasma, men det bliver det ikke i denne omgang.

Derudover komme jeg nok til at spørge lidt til tunerer, forstærkere, kabler og andre ting som er nødvendige ting(jeg ved ikke engang om de er nødvendige), men først selve TV'et.


Den eneste der kan afgøre om købet af WL66 er tåbeligt er dig selv. Personligt foretrækker jeg plasma frem for LCD, men derfor kan andre jo godt have glæde af LCD.

Nu du nævner, at du mest er til plasma bør du nok se LCD tv'et først (hvilket man i øvrigt altid bør gøre). Hvis du har plads til 37" vil jeg foreslå, at du overvejer fælleskøbet på www.recordere.dk hvor der i øjeblikket er gode priser på Panasonic plasma tv.



__________________
Kompromisser er for kvinder, børn og politikkere. Ikke for hjemmebif-entusiaster.
Til top Vis Gerdes's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Gerdes
 
Feersum
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 03 Maj 2007
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 2
Sendt: 03 Maj 2007 kl. 12:31 | IP-adresse registreret  

Tak, jeg vil kigge lidt på det link, selvom jeg synes 37" vil være for stort.

Edit:

Forresten er der nogen, der ved om Toshiba 32 WL66Z føres noget sted i Odense området, så jeg kan få taget en kigger på det?
Til top Vis Feersum's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Feersum
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes