| Sendt: 04 Maj 2007 kl. 16:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ved I, om det er muligt at koble en bærbar computer med vga indgang/udgang til et fjernsyn kun med scart-stik (VGA --> Scart)?
Og hvis det er muligt, hvilket kabel vil I så anbefale, at jeg køber?
|