Tilbage til HIFI4ALL.DK 24. juni 2026 | 20:31   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Nyt LCD TV! :) (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Pugholm
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 Juli 2006
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 733
Sendt: 07 Maj 2007 kl. 22:03 | IP-adresse registreret  

Jeg over meget kraftig at købe et Samsung LE-32R71B (http://hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=198644)

Jeg kører med en yamaha DVD-S661 med HDMI, så det bliver kørt gennem HDMI :-)
Lige PT har jeg et 21" CRT:S Det er lidt kedeligt når man kører med god lyd, og så har man sådan et lille tv :S

Ellers vil jeg max give 5600kr for et 32" :)

Håber i kan så meget hjælpe mig :)

Mange tak :) Troels Pugholm


__________________
Marantz & Vega!

Pugholms HiFi
Til top Vis Pugholm's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pugholm Besøg Pugholm's Websted
 
andersena
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
PowerMill Service

Bruger siden: 09 Februar 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 758
Sendt: 08 Maj 2007 kl. 09:03 | IP-adresse registreret  

R71 er et meget godt tv. og flot. jeg ville ikke anbefale noget andet til den pris 
Til top Vis andersena's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af andersena
 
Nicolai18
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 08 September 2004
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 908
Sendt: 08 Maj 2007 kl. 09:22 | IP-adresse registreret  

Enig med Andesena. Jeg tror ikke du findet noget bedre til prisen.

Nicolai



__________________
Mine Film
Min Biograf
Til top Vis Nicolai18's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nicolai18
 
Rasmus S
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 682
Sendt: 08 Maj 2007 kl. 13:37 | IP-adresse registreret  

Hvad med dette fra Tapeconnection.
Jeg skal selv ud og købe et for at spille Xbox360, hvor jeg kraftigt overveje dette:

http://tapeconnection.dk/tcasp/default.asp?menulag=&emne =visprodukt&Gruppenr=Toshiba%2032%20WL&ID_infoside=6 761012
Til top Vis Rasmus S's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rasmus S
 
andersena
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
PowerMill Service

Bruger siden: 09 Februar 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 758
Sendt: 08 Maj 2007 kl. 14:40 | IP-adresse registreret  

Rasmus S skrev:
Hvad med dette fra Tapeconnection.
Jeg skal selv ud og købe et for at spille Xbox360, hvor jeg kraftigt overveje dette:

http://tapeconnection.dk/tcasp/default.asp?menulag=&emne =visprodukt&Gruppenr=Toshiba%2032%20WL&ID_infoside=6 761012


hvis man nogensinde overvejer at slutte sin PC til sin fladskærm skal man holde sig fra toshiba. det er fabelagtige fjernsyn til analog og digital tv. men de understøtter ikke 1 til 1 pixelmapping
Til top Vis andersena's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af andersena
 
Wally
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 15 Marts 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 8
Sendt: 08 Maj 2007 kl. 21:21 | IP-adresse registreret  

Jeg ville nok lige vente og se hvad Samsungs nye 8-serie kommer til at ligge på.
De første modeller er nu i butikkerne og er allerede på vej ned i pris.
R8-serien er endnu kun ankommet med nogle få modeller, men resten vil nok snarest være i butikkerne.
De nye modeller har flere og bedre tilslutninger og der billedkvaliteten er nok ikke dårligere.

Under alle omstændigheder vil de gamle 7-serie modeller ryge ned i pris og komme på tilbud.
Det er allerede startet i mange af butikkerne, men der vil ske mere, når alle butikkerne har de nye modeller og bare skal af med de gamle hurtigst muligt.

En fordel er at Samsung lader til at have valgt at satse på en hurtig udbredelse med en lav pris istedet for på en nyhedshype med en høj introduktionspris. :)

Til top Vis Wally's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Wally
 
andersena
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
PowerMill Service

Bruger siden: 09 Februar 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 758
Sendt: 09 Maj 2007 kl. 07:37 | IP-adresse registreret  

Wally skrev:

Jeg ville nok lige vente og se hvad Samsungs nye 8-serie kommer til at ligge på.
De første modeller er nu i butikkerne og er allerede på vej ned i pris.
R8-serien er endnu kun ankommet med nogle få modeller, men resten vil nok snarest være i butikkerne.
De nye modeller har flere og bedre tilslutninger og der billedkvaliteten er nok ikke dårligere.

Under alle omstændigheder vil de gamle 7-serie modeller ryge ned i pris og komme på tilbud.
Det er allerede startet i mange af butikkerne, men der vil ske mere, når alle butikkerne har de nye modeller og bare skal af med de gamle hurtigst muligt.

En fordel er at Samsung lader til at have valgt at satse på en hurtig udbredelse med en lav pris istedet for på en nyhedshype med en høj introduktionspris. :)



alle tiders råd. og ja samsung er heldigvis rigtig flinke til lav pris og god value for money
Til top Vis andersena's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af andersena
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes