Bruger siden: 08 Maj 2007 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 7
Sendt: 08 Maj 2007 kl. 19:08 | IP-adresse registreret
SUK!... det er jo skide svært at vælge et ordentligt LCD TV. Er der nogen, der kan anbefale/ikke anbefale den model, som Sony laver (KDL-32V2500). Her er et link:
Jeg vil bruge det til analogt signal til at starte med... og til min MCE maskine. Er jeg helt ude i hampen? - kunne nogen måske råde mig til at købe et andet, bedre og evt. billigere LCD tv?
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum