Tilbage til HIFI4ALL.DK 24. juni 2026 | 17:14   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Analog lyd
 HIFI4ALL Forum : Analog lyd
Emne Emne: RIAA/Step-Up til Densen/Rega (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Martin_Kbh
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 06 Juni 2003
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline
Indlæg: 1203
Sendt: 07 Oktober 2005 kl. 16:47 | IP-adresse registreret  

Jeg har en Rega 3 med Super Bias PU som jeg ønsker at tilslutte til min Densen BEAT 200/300 kombination - hvilken RIAA/Step-up phono amps bør jeg lytte til?

Densen, Pro-Ject, Creek, NAD, LC-Audio? Jeg aner ikke hvor jeg skal starte denne gang. Jeg er muligvis indstillet på at købe ny PU.

Hvad med en en testaften hvor I evt tog en phono amp med? Så åbner jeg lidt rødvin og sender konen over til svigermor.

Til top Vis Martin_Kbh's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Martin_Kbh
 
pladejesper
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 17 April 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 71
Sendt: 07 Oktober 2005 kl. 19:08 | IP-adresse registreret  

Se DET lyder interresant, har selv en rega p-25 jeg bruger en gammel dali riia og har ikke rigtigt kunne finde noget i den prisklasse som helt hamler op med den, jeg vil gerne tage den med så du kan høre den og forhåbenlig op imod evt.andre som er med på ideen.

Mvh.
Jesper
Til top Vis pladejesper's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af pladejesper
 
Mashuro
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 27 Maj 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 970
Sendt: 07 Oktober 2005 kl. 19:25 | IP-adresse registreret  

Det kunne være spændende..

Jeg kan dog kun mønstre en Nad pp



__________________
Derfor Økologi
Til top Vis Mashuro's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mashuro
 
Martin_Kbh
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 06 Juni 2003
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline
Indlæg: 1203
Sendt: 18 Oktober 2005 kl. 15:59 | IP-adresse registreret  

Det bliver nok bare os

Til top Vis Martin_Kbh's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Martin_Kbh
 
Mashuro
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 27 Maj 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 970
Sendt: 18 Oktober 2005 kl. 16:41 | IP-adresse registreret  

Det er vel også ok?
Tænkte på om man kunne låne en af de dersens Vincent riaa fra Topsound og tage med...


__________________
Derfor Økologi
Til top Vis Mashuro's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mashuro
 
Aecrewboss
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 11 Oktober 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 180
Sendt: 19 Oktober 2005 kl. 10:27 | IP-adresse registreret  

Hej Martinkbh

Jeg har både en Holfi riaa samt en Tiny Tube,som jeg kunne tage med hvis det var noget?

Hvornår skulle det være?

mvh

Til top Vis Aecrewboss's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Aecrewboss
 
pladejesper
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 17 April 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 71
Sendt: 01 November 2005 kl. 20:47 | IP-adresse registreret  

Det er dælme ikke meget der sker her, var ellers et interressant emne med flere kompetente muligheder, men ellers et godt initiv.

Jesper
Til top Vis pladejesper's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af pladejesper
 
Martin_Kbh
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 06 Juni 2003
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline
Indlæg: 1203
Sendt: 02 November 2005 kl. 00:10 | IP-adresse registreret  

pladejesper skrev:
Det er dælme ikke meget der sker her, var ellers et interressant emne med flere kompetente muligheder, men ellers et godt initiv.

Jesper
Du har sgu ret! Vi må gøre noget...måske vi kan låne en riaa af Sillesen og sammenligne den mod alle jer andres.
Til top Vis Martin_Kbh's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Martin_Kbh
 
becker
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 07 Oktober 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 710
Sendt: 02 November 2005 kl. 06:43 | IP-adresse registreret  

Hej Martin,

jeg ville da også gerne deltage, men min Creek OBH 8SE produceres ikke mere, så selvom den er fin at lytte på, er det nok andre alternativer du søger, og dermed er det begrænset hvad jeg kan bidrage med sådan en aften.

Prøv evt. at gå i Lydbutikken og lån den nyt Creek model (OBH18 tror jeg den hedder) med hjem. De er meget venlige vedr. udlån.



__________________
Mvh. Becker
Til top Vis becker's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af becker
 
walin
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 24 August 2004
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 530
Sendt: 02 November 2005 kl. 08:25 | IP-adresse registreret  

Øv becker, jeg ville også gerne deltage med min Creek OBH, blandt andet for at "checke den ud" i forhold til andre. Men der er vel ikke noget i vejen for at checke både "gangbare" og ældre RIAA's. Markedet består jo af både nyt og brugt.

Jeg synes det kunne være rigtig interessant med sådan en RIAA aften! (Og så er det jo nemt at "slæbe" en RIAA med - det er nogte andet med de tunge grej.



__________________
- Klaus -
                    Island s are where the Sea ends.
Til top Vis walin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af walin
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes