| Sendt: 16 Marts 2005 kl. 19:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja jeg har som sagt et problem med at min comp. starter op med v. 4.00 consol nede i højre hjørne, men jeg skal først til at åbne v. 5.20 manuelt når windows er startet op, hvorfor det?? Lydkortet er som sagt en Prodigy 192 mit OS er XP pro.
Mvh. fnb1
|