| Sendt: 18 November 2005 kl. 22:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Alle,
Vill være glad for en kommentar til mit kommende projekt. Asus Pundit-R (med onboard ATI RADEON 9100) Intel Celeron D 3066mhz. 2x512 MB ram 1x SATA Maxtor 300 GB. 1xHauppauge 150MCE
Er det noget der kan bruges eller er det helt i skoven, specielt det onboard grafik kort kan det bruges til MCE2005 ??
På forhånd tak for svar :o)
Mvh.
McBain
|