| Sendt: 02 Oktober 2006 kl. 00:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg vil gerne vide, hvordan en HTPC bedst tilsluttes til et Panasonic 37" PV60.
1) VGA, 1024x720 vha. powerstrip (opdateringshastighed?)
2) DVI, 1024x720 vha. powerstrip
3) VGA => Component?
__________________ "Enhver mener, at hans kobber er guld."
|