| Sendt: 07 September 2014 kl. 10:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa. Jeg har en B&O Beogram 2200, som jeg egentligt har været ret glad for. Specielt efter jeg skiftede min MMC 20S ud med en MMC 20EN. Jeg har generelt ikke lagt mærke til at lyden er blevet dårligere, men det er måske fordi man ikke lægger mærke til det, når den gradvist bliver dårligere over lang tid. Nu har jeg dog været væk i 2 måneder, og efter at være kommet hjem igen, er jeg ret skuffet over lydkvaliteten når jeg lytter til mine plader. Nærmere bestemt, synes jeg at lyden på mine Blue Öyster Cult plader er meget ulden, men de er gamle, så det kan nu godt være at det altid har været sådan. Derimod plejer der at være rigtigt god lyd på Joe Bonamassa - Live From Nowhere In Particular, men her, når jeg f.eks. lytter til nummeret Sloe Gin, synes jeg at Joe Bonamassas stemme lyder lidt fjern, og sådan set ikke særligt godt. Generelt lægger jeg mærke til at lyden ikke er så "crisp" som jeg jo synes at den plejer, og sådan noget som trommer mangler punch. Er det et tegn på at min pickup er ved at være slidt eller måske noget andet? På forhånd tak for hjælpen.
|