| Sendt: 23 September 2013 kl. 11:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa, Så er det afklaret hvilken pladespiller jeg skal have som min første efter jeg er blevet nogenlunde voksen  Det bliver en Sony PS-X600, af den simple grund at en kollega har den stående, og ikke har brugt den de sidste 10 år. Prisen var gratis, og derfor faldt valget på den.  Så må jeg håbe at automatikken virker som den skal. Den er direkte drevet, så jeg får jo ikke brug for en ny rem, men hvilken pickup(til en fornuftig pris) vil I anbefale ? På VinylEngine er der én der skriver at han har kørt sin med Denon DL-160, 110, Ortofon, en AT 440MLa, og en Shure M97xe(alle lød godt). Men jeg ved INTET om pickupper, så hvad er jeres anbefaling ? Der sidder i øvrigt en pickup på den når jeg får den(om en lille uges tid), så jeg kan da i det mindste få den testet... Hilsen Kenneth
|