| Sendt: 21 Februar 2006 kl. 13:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej alle sammen!  Har i et stykke tid overvejet at købe disse "good looking" KEF KHT 5005. Jeg har dog ikke haft mulighed for at lytte til dem, så hvis der er nogle af jer der har erfaring med dem, vil det glæde mig meget at høre jeres vurdering... MVH/ Milca
|