Emne: 37PF9731D Vs 42PF9731D ( Emne lukket)
|

|
| Forfatter |
|
QC20N Forum Bruger

Bruger siden: 29 Juli 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 30
|
| Sendt: 28 April 2007 kl. 23:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har i lang tid gået og ventet på at prisen på 37PF9731D skulle falde og det er den nu. Jeg har dog også i den periode læst at der skulle være fejl på den model. Jeg mener at jeg har læst, her på HIFI4ALL, at Philips godt er klar over det og retter op fejlene. Er de også det? Hvis jeg går ud og køber et 37" PF9731D kan jeg så forvente at de fejl "persiener" er løst? Hvad med 42" udgaven. Har den de samme problemer?
I det hele taget er persiener det eneste der er i vejen med det tv?
Venligst
QC20N
|
| Til top |
|
| |
Hattori Hanzo Forum Bruger


Bruger siden: 16 November 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1950
|
| Sendt: 28 April 2007 kl. 23:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
De fejl med 37" modellen som har været oppe at vende skulle kun være tilknyttet en specifik produktionsserie så fejlen skulle være rettet. 32 " og 42" skulle ikke lide af nogen problemer __________________ "Everyone is entitled to their own opinion, but not their own facts"
|
| Til top |
|
| |
blackfrancis Forum Bruger


Bruger siden: 21 Marts 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 149
|
| Sendt: 29 April 2007 kl. 00:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
QC20N skrev:
|
Jeg har i lang tid gået og ventet på at prisen på 37PF9731D skulle falde og det er den nu. Jeg har dog også i den periode læst at der skulle være fejl på den model. Jeg mener at jeg har læst, her på HIFI4ALL, at Philips godt er klar over det og retter op fejlene. Er de også det? Hvis jeg går ud og køber et 37" PF9731D kan jeg så forvente at de fejl "persiener" er løst? Hvad med 42" udgaven. Har den de samme problemer?
I det hele taget er persiener det eneste der er i vejen med det tv?
Venligst
QC20N
|
|
|
jeg lan godt forstå hvis du har forelsket dig i det tv....men lad være med at købe det! jeg har haft det...og det var en model uden "persienne-fejlen". det tv er fyldt med "fejl", og er generelt et afsindigt frustrerende bekendtskab. EKSREMT dårlig betragningsvinkel. store pixelplamager i mørke partier på rigtigt meget filmmateriale. udtalt slør ved bevægelser, med mindre du ser på knivskarpe referenceoptagelser. tv'et har i det hele taget svært ved at vise "almindelige" billeder tilfredsstillende, og fungerer kun godt hvis du ser på meget meget pæne optagelser med reeeeene farver og uden "korn"... rigtigt mange film vil du smide på dvd'en, og tænke "det var da et underligt dårligt billede...det ser da helt forkert ud"...og det gør det...og det er IKKE filmen den er gal med..det er tv'et!
HVIS du endelig VIL have et philips, så er lillebroderen 32 9731 et meget bedre tv. det har jeg også haft. panelet er bare meget bedre. meget bedre betragningsvinkel. naturligere og dybere farver, og ikke nær så mange billedfejl.
MEN...jeg kan dog kun anbefale at du går ud og finder et andet tv...jeg selv købte til sidst et pioneer pdp 427 xa (plasma) og det er klasser bedre end nogetsomhelst philips-tv. og er sikkert også faldet i pris nu. jeg er ikke plasmafreak, men jeg har prøvet alle disse tv nu...og pioneer har jeg ikke haft et eneste irritationsmoment med!
held og lykke med jagten!
|
| Til top |
|
| |
QC20N Forum Bruger

Bruger siden: 29 Juli 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 30
|
| Sendt: 29 April 2007 kl. 11:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
blackfrancis skrev:
| jeg lan godt forstå hvis du har forelsket dig i det tv....men lad være med at købe det! jeg har haft det...og det var en model uden "persienne-fejlen". det tv er fyldt med "fejl", og er generelt et afsindigt frustrerende bekendtskab. EKSREMT dårlig betragningsvinkel. store pixelplamager i mørke partier på rigtigt meget filmmateriale. udtalt slør ved bevægelser, med mindre du ser på knivskarpe referenceoptagelser. tv'et har i det hele taget svært ved at vise "almindelige" billeder tilfredsstillende, og fungerer kun godt hvis du ser på meget meget pæne optagelser med reeeeene farver og uden "korn"... rigtigt mange film vil du smide på dvd'en, og tænke "det var da et underligt dårligt billede...det ser da helt forkert ud"...og det gør det...og det er IKKE filmen den er gal med..det er tv'et!
HVIS du endelig VIL have et philips, så er lillebroderen 32 9731 et meget bedre tv. det har jeg også haft. panelet er bare meget bedre. meget bedre betragningsvinkel. naturligere og dybere farver, og ikke nær så mange billedfejl.
MEN...jeg kan dog kun anbefale at du går ud og finder et andet tv...jeg selv købte til sidst et pioneer pdp 427 xa (plasma) og det er klasser bedre end nogetsomhelst philips-tv. og er sikkert også faldet i pris nu. jeg er ikke plasmafreak, men jeg har prøvet alle disse tv nu...og pioneer har jeg ikke haft et eneste irritationsmoment med!
held og lykke med jagten!
|
|
|
Hvis det er så dårligt som du beskriver det. Hvordan kan det være at så mange forskellige blade har givet det max ud af max stjerner, hjerter osv. Har de blade aktier i Philips? 
|
| Til top |
|
| |
blackfrancis Forum Bruger


Bruger siden: 21 Marts 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 149
|
| Sendt: 02 Maj 2007 kl. 00:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
QC20N skrev:
blackfrancis skrev:
| jeg lan godt forstå hvis du har forelsket dig i det tv....men lad være med at købe det! jeg har haft det...og det var en model uden "persienne-fejlen". det tv er fyldt med "fejl", og er generelt et afsindigt frustrerende bekendtskab. EKSREMT dårlig betragningsvinkel. store pixelplamager i mørke partier på rigtigt meget filmmateriale. udtalt slør ved bevægelser, med mindre du ser på knivskarpe referenceoptagelser. tv'et har i det hele taget svært ved at vise "almindelige" billeder tilfredsstillende, og fungerer kun godt hvis du ser på meget meget pæne optagelser med reeeeene farver og uden "korn"... rigtigt mange film vil du smide på dvd'en, og tænke "det var da et underligt dårligt billede...det ser da helt forkert ud"...og det gør det...og det er IKKE filmen den er gal med..det er tv'et!
HVIS du endelig VIL have et philips, så er lillebroderen 32 9731 et meget bedre tv. det har jeg også haft. panelet er bare meget bedre. meget bedre betragningsvinkel. naturligere og dybere farver, og ikke nær så mange billedfejl.
MEN...jeg kan dog kun anbefale at du går ud og finder et andet tv...jeg selv købte til sidst et pioneer pdp 427 xa (plasma) og det er klasser bedre end nogetsomhelst philips-tv. og er sikkert også faldet i pris nu. jeg er ikke plasmafreak, men jeg har prøvet alle disse tv nu...og pioneer har jeg ikke haft et eneste irritationsmoment med!
held og lykke med jagten!
|
|
|
Hvis det er så dårligt som du beskriver det. Hvordan kan det være at så mange forskellige blade har givet det max ud af max stjerner, hjerter osv. Har de blade aktier i Philips? 
|
|
|
hør her...jeg er sådan set fløjtende lige glad med om du spilder dine penge på et dårligt tv...men jeg bruger energi på at hjælpe dig, fordi du spørger til råds, og synes ærligt talt du er uhøflig når du reagerer med en sådan sarkastisk bemærkning. go ahead....køb et l**te-tv. jeg har ejet det i fjorten dage, og ville end ikke have det hvis jeg fik penge for det. hvad diverse anmeldere synes er jeg sådan set ligeglad med...det var jo også det som fik mig til at købe det til at starte med. så min respekt for anmeldelser kan ligge et på meget lille sted. tv'et KAN vise et endog meget imponerende billede....problemet er bare at måden den når frem til det på, er gennem utallige billedforbedrings kredsløb, hvilket vil sige at billedet altid vil være kunstigt i en eller andet henseende...og bagsiden er , at ikke alle billeder er af en type der kan forbedres som philips ønsker det, og disse billeder bliver simpelthen ødelagt!!! og sådan ER DET!!!!! men der er kæmpe forskel på at teste et tv en enkelt aften/dag, og så leve med det over længere tid. jeg endte med at skifte til pioneer, selv om det kostede mig den gode rabat jeg havde forhandlet mig til på philips, plus det var et helvede at pille vægbeslag ned og montere et nyt tv igen. jeg måtte også give afkast på ambilight, som jeg faktisk var blevet glad for. så det er jo ikke for sjov jeg byttede, det havde været en del nemmere at lade være.
men som sagt...køb endelig dit elskede philips tv...men hvis du allerede har bestemt dig, så lad dog være med at starte en tråd som denne op. det er spild af din og andres tid.
tilføjelse: I ØVRIGT kan jeg fortælle dig at jeg gjorde opmærksom på problematikken der hvor jeg havde købt tv'et. da de først fik øjnene op for det, var de nærmest chokerede, og rettede henvendelse til philips. det var også åbenlyst for personalet, at 37 modellen var væsentlig ringere end 32 ditto, selvom specifikationerne siger noget andet. prøv selv at lægge mærke til forskellen i betragtningsvinkel på de to skærme næste gang du har muligheden. gå ud og køb eller lej en film "basic" med john travolta. kig på den indledende scene. helikoptere svæver over et stort skovområde i tusmørke og regnvejr. der er temmeligt få farveinformationer i billedet og det er en andelse kornet. philips tv'et kan overhovedet ikke vise billedet....du tror det er løgn når du ser det. det ligner en dårlig tegnefilm. underligt lilla og ekstremt grumset og kunstigt at se på. fyldt med pixelplamager, der minder een om en lcd skærm fra 1988. selv den mest ignorante tv-kigger vil forsøge at indstille på tv'et for at rette op på det. det fantastiske er, at filmen ikke fejler noget. se det på et crt tv, i biografen eller på et plasma. ingen problemer overhovedet. kig også på en film som "monster"...igen en film overvejende med mørke lidt kornede billeder...sikkert et valg fra instruktørens side for at give et socialrealistisk islæt. philips kan igen ikke håndtere det, og det er ulideligt at se på. Narnia er også en lidelse at se på philips. ovenstående er bare grelle eksempler. men har du først set det een gang, så ser du pludeslig at ligenede ting sker i hver eneste film du ser...blot i varierende målestok. men det er p***eirriterende, og ødelægger den simple glæde ved at se en film.
nu har jeg igen brugt temmelig lang tid på at overbevise dig. du bestemmer hvordan du bruger informationen. jeg ønsker dig stadig held og lykke hvad edn du ender med at købe.
|
| Til top |
|
| |
Søren_B Forum Bruger

Bruger siden: 03 April 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 23
|
| Sendt: 02 Maj 2007 kl. 08:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
blackfrancis skrev:
|
hør her...jeg er sådan set fløjtende lige glad med om du spilder dine penge på et dårligt tv...men jeg bruger energi på at hjælpe dig, fordi du spørger til råds, og synes ærligt talt du er uhøflig når du reagerer med en sådan sarkastisk bemærkning. go ahead....køb et l**te-tv. jeg har ejet det i fjorten dage, og ville end ikke have det hvis jeg fik penge for det. hvad diverse anmeldere synes er jeg sådan set ligeglad med...det var jo også det som fik mig til at købe det til at starte med. så min respekt for anmeldelser kan ligge et på meget lille sted. tv'et KAN vise et endog meget imponerende billede....problemet er bare at måden den når frem til det på, er gennem utallige billedforbedrings kredsløb, hvilket vil sige at billedet altid vil være kunstigt i en eller andet henseende...og bagsiden er , at ikke alle billeder er af en type der kan forbedres som philips ønsker det, og disse billeder bliver simpelthen ødelagt!!! og sådan ER DET!!!!! men der er kæmpe forskel på at teste et tv en enkelt aften/dag, og så leve med det over længere tid. jeg endte med at skifte til pioneer, selv om det kostede mig den gode rabat jeg havde forhandlet mig til på philips, plus det var et helvede at pille vægbeslag ned og montere et nyt tv igen. jeg måtte også give afkast på ambilight, som jeg faktisk var blevet glad for. så det er jo ikke for sjov jeg byttede, det havde været en del nemmere at lade være.
men som sagt...køb endelig dit elskede philips tv...men hvis du allerede har bestemt dig, så lad dog være med at starte en tråd som denne op. det er spild af din og andres tid.
tilføjelse: I ØVRIGT kan jeg fortælle dig at jeg gjorde opmærksom på problematikken der hvor jeg havde købt tv'et. da de først fik øjnene op for det, var de nærmest chokerede, og rettede henvendelse til philips. det var også åbenlyst for personalet, at 37 modellen var væsentlig ringere end 32 ditto, selvom specifikationerne siger noget andet. prøv selv at lægge mærke til forskellen i betragtningsvinkel på de to skærme næste gang du har muligheden. gå ud og køb eller lej en film "basic" med john travolta. kig på den indledende scene. helikoptere svæver over et stort skovområde i tusmørke og regnvejr. der er temmeligt få farveinformationer i billedet og det er en andelse kornet. philips tv'et kan overhovedet ikke vise billedet....du tror det er løgn når du ser det. det ligner en dårlig tegnefilm. underligt lilla og ekstremt grumset og kunstigt at se på. fyldt med pixelplamager, der minder een om en lcd skærm fra 1988. selv den mest ignorante tv-kigger vil forsøge at indstille på tv'et for at rette op på det. det fantastiske er, at filmen ikke fejler noget. se det på et crt tv, i biografen eller på et plasma. ingen problemer overhovedet. kig også på en film som "monster"...igen en film overvejende med mørke lidt kornede billeder...sikkert et valg fra instruktørens side for at give et socialrealistisk islæt. philips kan igen ikke håndtere det, og det er ulideligt at se på. Narnia er også en lidelse at se på philips. ovenstående er bare grelle eksempler. men har du først set det een gang, så ser du pludeslig at ligenede ting sker i hver eneste film du ser...blot i varierende målestok. men det er p***eirriterende, og ødelægger den simple glæde ved at se en film.
nu har jeg igen brugt temmelig lang tid på at overbevise dig. du bestemmer hvordan du bruger informationen. jeg ønsker dig stadig held og lykke hvad edn du ender med at købe.
|
|
|
God vejledning du kommer med der. Overvejer selv 32", men det er altid godt at høre erfaringer fra en man ikke kender, frem fra venner der har det eller fra butikkerne! har du foreslag til andre rigtig gode 32" eller 37" tv?
|
| Til top |
|
| |
blackfrancis Forum Bruger


Bruger siden: 21 Marts 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 149
|
| Sendt: 02 Maj 2007 kl. 09:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Søren_B skrev:
|
God vejledning du kommer med der. Overvejer selv 32", men det er altid godt at høre erfaringer fra en man ikke kender, frem fra venner der har det eller fra butikkerne! har du foreslag til andre rigtig gode 32" eller 37" tv?
|
|
|
jeg har ikke erfaringer med andre lcd-skærme, andet en fra butikkerne. og dengang endte jeg jo ved philips, fordi jeg synes det så bedst ud. pf 32 9731 er faktisk ikke et dårligt bud på et rigtigt godt lcd tv. panelet er meget bedre end 37 modellen. den har stadig sine ting at slås med, men det tror jeg at enhver lcd skærm vil have, sådan er teknologien bare. ambilight er fedt, og skærmen viser en tilfredsstillende sort. lyden er også god! hvis du vil have lcd der er væsenligt bedre, tror jeg du skal til at investere i en af de helt nye skærme (gisninger) og så er prisen nok også en anden. ægte hd i fuld opløsning skal du nok ikke bekymre dig om så længe vi snakker 32 tommer. philipsen står rigeligt skarpt! men hvis du vil op i 37", så vil jeg råde dig til at tage springet op til 42 med det samme, og købe plasma. jeg bilder mig ind at lcd ikke egner mig til så store skærme....fejlene bliver for åbenlyse. og fejl ser du ingen af på plasma...i hvert fald ikke fejl som springer i øjnene som på lcd (jeg ar ikke bemærket nogle endnu). og rent faktisk fylder pioneers 42 tommer mindre på væggen en ex. philips 37 tommer....pga af meget mere elegant design.
|
| Til top |
|
| |
QC20N Forum Bruger

Bruger siden: 29 Juli 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 30
|
| Sendt: 28 Oktober 2007 kl. 23:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
blackfrancis skrev:
QC20N skrev:
blackfrancis skrev:
| jeg lan godt forstå hvis du har forelsket dig i det tv....men lad være med at købe det! jeg har haft det...og det var en model uden "persienne-fejlen". det tv er fyldt med "fejl", og er generelt et afsindigt frustrerende bekendtskab. EKSREMT dårlig betragningsvinkel. store pixelplamager i mørke partier på rigtigt meget filmmateriale. udtalt slør ved bevægelser, med mindre du ser på knivskarpe referenceoptagelser. tv'et har i det hele taget svært ved at vise "almindelige" billeder tilfredsstillende, og fungerer kun godt hvis du ser på meget meget pæne optagelser med reeeeene farver og uden "korn"... rigtigt mange film vil du smide på dvd'en, og tænke "det var da et underligt dårligt billede...det ser da helt forkert ud"...og det gør det...og det er IKKE filmen den er gal med..det er tv'et!
HVIS du endelig VIL have et philips, så er lillebroderen 32 9731 et meget bedre tv. det har jeg også haft. panelet er bare meget bedre. meget bedre betragningsvinkel. naturligere og dybere farver, og ikke nær så mange billedfejl.
MEN...jeg kan dog kun anbefale at du går ud og finder et andet tv...jeg selv købte til sidst et pioneer pdp 427 xa (plasma) og det er klasser bedre end nogetsomhelst philips-tv. og er sikkert også faldet i pris nu. jeg er ikke plasmafreak, men jeg har prøvet alle disse tv nu...og pioneer har jeg ikke haft et eneste irritationsmoment med!
held og lykke med jagten!
|
|
|
Hvis det er så dårligt som du beskriver det. Hvordan kan det være at så mange forskellige blade har givet det max ud af max stjerner, hjerter osv. Har de blade aktier i Philips? 
|
|
|
hør her...jeg er sådan set fløjtende lige glad med om du spilder dine penge på et dårligt tv...men jeg bruger energi på at hjælpe dig, fordi du spørger til råds, og synes ærligt talt du er uhøflig når du reagerer med en sådan sarkastisk bemærkning. go ahead....køb et l**te-tv. jeg har ejet det i fjorten dage, og ville end ikke have det hvis jeg fik penge for det. hvad diverse anmeldere synes er jeg sådan set ligeglad med...det var jo også det som fik mig til at købe det til at starte med. så min respekt for anmeldelser kan ligge et på meget lille sted. tv'et KAN vise et endog meget imponerende billede....problemet er bare at måden den når frem til det på, er gennem utallige billedforbedrings kredsløb, hvilket vil sige at billedet altid vil være kunstigt i en eller andet henseende...og bagsiden er , at ikke alle billeder er af en type der kan forbedres som philips ønsker det, og disse billeder bliver simpelthen ødelagt!!! og sådan ER DET!!!!! men der er kæmpe forskel på at teste et tv en enkelt aften/dag, og så leve med det over længere tid. jeg endte med at skifte til pioneer, selv om det kostede mig den gode rabat jeg havde forhandlet mig til på philips, plus det var et helvede at pille vægbeslag ned og montere et nyt tv igen. jeg måtte også give afkast på ambilight, som jeg faktisk var blevet glad for. så det er jo ikke for sjov jeg byttede, det havde været en del nemmere at lade være.
men som sagt...køb endelig dit elskede philips tv...men hvis du allerede har bestemt dig, så lad dog være med at starte en tråd som denne op. det er spild af din og andres tid.
tilføjelse: I ØVRIGT kan jeg fortælle dig at jeg gjorde opmærksom på problematikken der hvor jeg havde købt tv'et. da de først fik øjnene op for det, var de nærmest chokerede, og rettede henvendelse til philips. det var også åbenlyst for personalet, at 37 modellen var væsentlig ringere end 32 ditto, selvom specifikationerne siger noget andet. prøv selv at lægge mærke til forskellen i betragtningsvinkel på de to skærme næste gang du har muligheden. gå ud og køb eller lej en film "basic" med john travolta. kig på den indledende scene. helikoptere svæver over et stort skovområde i tusmørke og regnvejr. der er temmeligt få farveinformationer i billedet og det er en andelse kornet. philips tv'et kan overhovedet ikke vise billedet....du tror det er løgn når du ser det. det ligner en dårlig tegnefilm. underligt lilla og ekstremt grumset og kunstigt at se på. fyldt med pixelplamager, der minder een om en lcd skærm fra 1988. selv den mest ignorante tv-kigger vil forsøge at indstille på tv'et for at rette op på det. det fantastiske er, at filmen ikke fejler noget. se det på et crt tv, i biografen eller på et plasma. ingen problemer overhovedet. kig også på en film som "monster"...igen en film overvejende med mørke lidt kornede billeder...sikkert et valg fra instruktørens side for at give et socialrealistisk islæt. philips kan igen ikke håndtere det, og det er ulideligt at se på. Narnia er også en lidelse at se på philips. ovenstående er bare grelle eksempler. men har du først set det een gang, så ser du pludeslig at ligenede ting sker i hver eneste film du ser...blot i varierende målestok. men det er p***eirriterende, og ødelægger den simple glæde ved at se en film.
nu har jeg igen brugt temmelig lang tid på at overbevise dig. du bestemmer hvordan du bruger informationen. jeg ønsker dig stadig held og lykke hvad edn du ender med at købe.
|
|
|
Hov, det var ikke for at gøre dig til gin på nogen måder. Jeg forsøgte bare at være lidt sjov, men det kom vist ikke helt ud på den rigtige måde. Det beklager jeg.
Jeg har ikke på forhånd valgt det skal være det tv, så jeg sætter skam pris på dit synpunkt af det tv.
Og igen, beklager hvis min morsomhed faldt meget til jorden. 
|
| Til top |
|
| |
QC20N Forum Bruger

Bruger siden: 29 Juli 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 30
|
| Sendt: 28 Oktober 2007 kl. 23:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu ved jeg godt at panelet ikke er særlig god, men for at tale om digital tuner i de fjernsyn. Er de fremtidssikret. Jeg mener at have hørt at i 2009 eller 2012 bliver digital delen ændret til noget andet. Kan det klare det?
|
| Til top |
|
| |
lennon Forum Bruger

Bruger siden: 23 Marts 2005
Status: Offline Indlæg: 1076
|
| Sendt: 29 Oktober 2007 kl. 08:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
QC20N skrev:
| Nu ved jeg godt at panelet ikke er særlig god, men for at tale om digital tuner i de fjernsyn. Er de fremtidssikret. Jeg mener at have hørt at i 2009 eller 2012 bliver digital delen ændret til noget andet. Kan det klare det? |
|
|
Intet er fremtidssikret ! ! Der findes løsninger,der kan være mere eller mindre brugbare i en periode (feks DVB-C tuner ). Men tag udgangspukt i , at du på et eller andet tidspunkt skal have en ekstern box .
Ellers kan jeg kun bakke op om,at Pio428 er markedet bedste TV,og muligvis 2 år forud for sin tid . Har man et specifikt behov for LCD (feks massiv brug af PC, konsolspil,HTPC,) ville jeg kigge lidt på den ny Sony .
|
| Til top |
|
| |
Gatnuk Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juli 2006 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 88
|
| Sendt: 30 Oktober 2007 kl. 09:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
PT er der ikke et TV på markedet som man kan sige er 100% 2009/11-12 sikkert. Da man endnu ikke har fundet Gatekeeperen og det er ham som skal vælge hvad Mpeg4 koden vi skal køre med er ingen sikret endnu. Derfor gør dig selv den tjeneste at glemme alt om tuneren i TV'et, for du kommer nok ikke omkring at du skal have en ekstern boks på et tidspunkt.
Eneste man kan bruge tunerne i TV'ene ligenu er at gøre tiden indtil 2009/11-12 stk. bedre for en selv, men til den tid vil de fleste have brug for en boks ved siden af deres TV :). __________________ Ph'lips Sony System Audio
|
| Til top |
|
| |
|
|
Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg. Dette emne er lukket.
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|