Bruger siden: 03 Juni 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1669
Sendt: 29 April 2007 kl. 10:19 | IP-adresse registreret
det sorte panasonic er vidst en nyere generation af det sølvfarvede. jeg har set der sølvfarvede i aktion og det er ganske enkelt et formidabelt billede. så, uden at have set det andet, vil jeg ikke mene at det sorte er merprisen værd.
Bruger siden: 17 Maj 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 957
Sendt: 30 April 2007 kl. 10:00 | IP-adresse registreret
Jeg ville - omvendt Matias - afgjort ofre de sidste "par kroner" og tage den nye model, da det er den nye generationen paneler hvor panoreringer foretages megere "smooth" end på de gamle paneler.
Bruger siden: 05 Marts 2004 Lokalitet: Bornholm
Status: Offline Indlæg: 188
Sendt: 30 April 2007 kl. 10:17 | IP-adresse registreret
Jesper Andersen skrev:
Jeg ville - omvendt Matias - afgjort ofre de sidste "par kroner" og tage den nye model, da det er den nye generationen paneler hvor panoreringer foretages megere "smooth" end på de gamle paneler.
mvh
Hejsa
Derfor linkede jeg videre til det fælleskøb, som jeg mener er et godt køb.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum