| Sendt: 01 Maj 2007 kl. 20:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej med jer
Håber i kan hjælpe, når vi ser tv så står der 01 DR1 i højre hjørne det plejer at forsvinde efter et par sekunder men ikke mere ´dette gælder også de andre kanaler altså hvis jeg zapper vidre står der 02 TV2 og så vidre. hvis vi ser DVD så er det den der skærm med en pil ind i logo dog i den anden side af skærmen
M.V.H
Brian
|