Bruger siden: 17 Oktober 2005 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 107
Sendt: 03 Maj 2007 kl. 22:00 | IP-adresse registreret
hey alle. Håber I kan hjælpe mig. Har set lidt på Bravia D3000 og panasonis og pioneers plasmeskærme, men det er ikke til at finde ud af på plasmasiden om de kan modtage 1080P og 24p. Jeg regner da med plasma stadig er overlegen på billedsiden når vi snakker farvegengivelse og især de mørkenuancer selvom opløsnigen på plamaskærmene ikke når op på de 1920*1080 som lcd eller hvad?
__________________ HTPC-Ressourcer - Alt i HTPC-software. Tips og tricks, guides og plugins.
DK's største online-samling af HTPC-relevant matriale.
Nu har jeg set plasma kontra lcd mange gange også på HD-DVD afspiller fra toshiba og selvom plasmaskærmene skal konvertere signalet pga. den højere opløsning fra kildematerialet formår det afligevel af slå et lcd tv der ER i stand til at vise 1920*1080. Farverne og sortniveauet er simpelt hen bedre på plasma pt.
Bruger siden: 26 Januar 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1053
Sendt: 05 Maj 2007 kl. 12:09 | IP-adresse registreret
Mine magiske ord, min forudsigelsen bliver: Når 1080p modtagerne slår igennem bliver det spændende med De som kommer til se forskellen mellem Skærmene med opløsningerne 1366x768 og så 1920x1080.
Yes, det er netop det jeg ser frem til læse om. Det er nu altid godt have noget se frem til.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum