Tilbage til HIFI4ALL.DK 24. juni 2026 | 19:28   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Hjælp Benq 8720 problemer (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
joje_dk
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 07 April 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 94
Sendt: 07 Maj 2007 kl. 21:28 | IP-adresse registreret  

Jeg har lige købt en Benq 8720 lige så snart jeg satte den til så farverne mærkelig ud. Det ses speciel hvis man sætte en film på. Den kan godt vise rene farver, men f.eks. ansigter flyder farverne sammen.

Jeg vil gerne ligge et par billeder op, men jeg ved ikke hvor man kan ligge dem.

Nogle forslag til hvad der kan være galt?

PS. Jeg har ingen problemer med min gamle projektor

Til top Vis joje_dk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af joje_dk
 
T.R.J
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 06 November 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 219
Sendt: 07 Maj 2007 kl. 21:43 | IP-adresse registreret  

Jeg har læst om det før på avforum.no , jeg mener det var nogle indstillinger som skulle laves.

Men du kan jo selv prøve at pløje dig igennem tråden

http://avforum.no/forum/digitale-projektorer/43725-offisiell -trad-benq-pe8720.html 

Til top Vis T.R.J's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af T.R.J
 
joje_dk
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 07 April 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 94
Sendt: 09 Maj 2007 kl. 17:48 | IP-adresse registreret  

Det var CW som var sat forkert. Jeg har sat den til 57.

Hvad har i andre sat den til? Og hvordan ved man den er sat til det rigtig, kan man lave nogle test så den bliver sat optimalt?

Til top Vis joje_dk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af joje_dk
 
kanvas
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 03 Juni 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 215
Sendt: 09 Maj 2007 kl. 18:22 | IP-adresse registreret  

 

Har selv stillet CW til 57 på min Benq PE8720. Oprindelig stod den på 51. Såfremt der ikke er "leransigter" og "solarisering" står den rigtigt her. Der er et eller andet med BENQ´s kvalitetsafdeling her. Nok noget med at de sparker hele restlageret ud nu til ingen penge.

Såfremt du er indehaver af DVE, er der nogle billedeksempler med nogle skyer, som er helt fortræffelig at indstille CW efter

Til top Vis kanvas's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kanvas
 
joje_dk
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 07 April 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 94
Sendt: 10 Maj 2007 kl. 17:44 | IP-adresse registreret  

Jeg har bestil DVE HD-DVD version, men den er ikke kommet i nu.

Men jeg syndes ikke jeg kan se "leransigtiger" og "solarisering", så det er jo godt nok ind til jeg får min DVE.

Nogle der kender til nogle gode artikler om kalibrering?

Til top Vis joje_dk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af joje_dk
 
stridsvognen
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 04 December 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 587
Sendt: 15 Maj 2007 kl. 22:22 | IP-adresse registreret  

Jeg har selv haft problemer med min 8720. Hjalp at stille CW delay men der var et grønt skær i nogle mørke sener. Ringede til Benq, og de ombyttede den til en ny. Den virker upåklagelig.
Til top Vis stridsvognen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af stridsvognen
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes