Tilbage til HIFI4ALL.DK 24. juni 2026 | 15:57   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Hvilken fladskærm - behov? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
cantona
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 08 Maj 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 4
Sendt: 08 Maj 2007 kl. 12:34 | IP-adresse registreret  

Med henblik på fremtiden, hvilket udstyr skal min nye fladskærm have? 

Jeg tænker på HD, HDMI, DVB tuner osv.  Har ikke den store erfaring på området og vil gerne undgå at en "sælger-helge" prakker mig et tv på med udstyr som jeg ikke har brug for.   Jeg skal kun bruge det til at se tv og dvd film på.

 

 

 

 

 

 

 

Til top Vis cantona's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af cantona
 
andersena
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
PowerMill Service

Bruger siden: 09 Februar 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 758
Sendt: 08 Maj 2007 kl. 14:43 | IP-adresse registreret  

hvis du ikke har kabel tv er DVB-T et must. hvis du går op i ordentlig billedkvalitet vil du formentlig inden for det næste år købe en HD afspiller af en art. og der er HDMI et must.
og hvorvidt det skal være HD ready. kan der heller ikke være tvivl om. det er sådan nogle lave krav faktisk at et tv der IKKE er det på nuværende tidspunkt er latterligt bagefter
Til top Vis andersena's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af andersena
 
cantona
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 08 Maj 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 4
Sendt: 08 Maj 2007 kl. 15:25 | IP-adresse registreret  

tak andersena.

jeg har kabel-tv. jeg har set på: Toshiba 32WL66Z, Samsung LE-32R71 og Panasonic TX-32LX60.  hvilket et ville du vælge?

 

 

  

Til top Vis cantona's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af cantona
 
Naiera
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 27 August 2006
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1071
Sendt: 08 Maj 2007 kl. 15:52 | IP-adresse registreret  

Den absolut vigtigste egenskab: GOD BILLEDKVALITET. Det mener jeg ikke du får på nogen af dem du har nævnt, men du skal ud og se dem IRL. Du kan ikke, hverken med LCD eller plasma, se om fjernsynet er godt nok til dit behov, ud fra en liste med specifikationer.
Til top Vis Naiera's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Naiera Besøg Naiera's Websted
 
andersena
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
PowerMill Service

Bruger siden: 09 Februar 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 758
Sendt: 09 Maj 2007 kl. 08:09 | IP-adresse registreret  

Naiera skrev:
Den absolut vigtigste egenskab: GOD BILLEDKVALITET. Det mener jeg ikke du får på nogen af dem du har nævnt, men du skal ud og se dem IRL. Du kan ikke, hverken med LCD eller plasma, se om fjernsynet er godt nok til dit behov, ud fra en liste med specifikationer.


ja selvfølgelig. det tog jeg lidt som en selvfølge.

cantona: jeg kender ikke noget til panasonic LCD, men de to andre du nævner er gode tv. dog har toshibaen ikke 1 til 1 pixelmapping. hvis du skal bruge computer sammen med den vil det være en evig pinsel og tænders gnidslen. så ud af dit udvalg ville jeg helt klart vælge Samsungen. det er også selvom jeg ikke bryder mig om den skrå bund, helt klart det flotteste tv!
Til top Vis andersena's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af andersena
 
kaso
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 23 August 2005
Status: Offline
Indlæg: 959
Sendt: 09 Maj 2007 kl. 10:27 | IP-adresse registreret  

Naiera skrev:
Den absolut vigtigste egenskab: GOD BILLEDKVALITET. Det mener jeg ikke du får på nogen af dem du har nævnt, men du skal ud og se dem IRL. Du kan ikke, hverken med LCD eller plasma, se om fjernsynet er godt nok til dit behov, ud fra en liste med specifikationer.

Enig - men praktiske oplysninger som tilslutninger og tunertype kan da frasortere nogle stykker fra starten af - så er der lidt færre at sammenligne billedkvalitet på....

Til top Vis kaso's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kaso
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes