| Sendt: 08 Maj 2007 kl. 23:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Efter at have brugt hele eftermiddagen nede hos KT Radio, er jeg efterhånden ved at have bestemt mig for mit nye LCD - Sony 40W2000. Der er dog een lille (håber jeg...) ting der generer mig: da jeg testede det med et par upscalede (1080i) DVDer over HDMI, var der en betydelig mængde bevægelses-judder i billedet. Store flader, som regel i baggrunden, hakkede ret tydeligt ved panoreringer - ikke en pæn effekt.
Efter lidt læsning er jeg kommet frem til at det er 3:2 pulldown der er skyld i problemet - hvad jeg dog ikke har fået opklaret er hvorfor det er så tydeligt på netop denne skærm, og om der er noget at gøre ved det. Håber nogen kan hjælpe, for det er et super panel, og jeg er efterhånden ved at være træt af hele tiden at finde defekter ved alle de skærme jeg kigger på...
Venlig hilsen,
Khan
|