Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 08:38   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Maximal billedekvalitet? TV til 5000kr (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
troelskn
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 11 April 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 865
Sendt: 09 Maj 2007 kl. 19:13 | IP-adresse registreret  

Hej Orakler.

Jeg er på udkig efter et TV på max 32" og går efter den bedste billedekvalitet prisen er max 5000kr.

Jeg går ud fra at jeg skal se efter et brugt CRT TV i den prisklasse. Jeg har ikke noget mod at det fylder. Jeg tror ikke at HD kommer sådan lige med det første så derfor er CRT ok for mig. Jeg ser TDC kabel tv samt DVD. Jeg ser ikke fodbold, hvis det betyder noget.

Jeg er totalt overfølsom overfor piberi fra højspændingsstrømforsyninger, så hvis nogen ved hvilke modeller hvor dette sjældent opstår er jeg meget interesseret i at høre nærmere.

Hvilke mærker/modeller skal jeg kigge efter.




__________________
Hvis kunst kræver engagement; Er moderne musik dermed kunst?
Til top Vis troelskn's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af troelskn
 
troelskn
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 11 April 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 865
Sendt: 11 Maj 2007 kl. 20:04 | IP-adresse registreret  

Ingen bud? Jeg tænker på Loewe f.eks. men jeg ved ikke hvilken model jeg skal gå efter.

Ellers er det:

Sony 32C71

Philips 32PW9528

Panasonic 32PX10

Hvad siger i.


__________________
Hvis kunst kræver engagement; Er moderne musik dermed kunst?
Til top Vis troelskn's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af troelskn
 
Emilos88
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 Februar 2007
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 554
Sendt: 11 Maj 2007 kl. 20:14 | IP-adresse registreret  

Panasonic's Lcd modeller har lige fået dvb-t tuner

jeg synes at plasma er en del bedre men hvis man ikke har plads. Loewe's billed ligner meget b&o, og nogen kan li det, men der kommer du nok over 5000kr.



__________________
Get HIFI or die trying c",
Til top Vis Emilos88's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Emilos88
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes