Bruger siden: 11 Juni 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1595
Sendt: 26 Maj 2004 kl. 17:04 | IP-adresse registreret
Hej
Jeg sad lige og hentede en "backup :)" Ej.. fandt en fil der hedder Shrek 3D, og downloaded den.
Den indeholder ca. 20 min anime film, som er i 3D. Altså man skal bruge et sæt 3d briller. Dem har jeg heldigvis fra Spykids 3D, så på med dem. Efter ca. 2 min, begynder de forskellige skuespillere og snakke.. Så er det sku på fransk..
Er der nogen der ved om dette klip findes på engelsk.
Bruger siden: 30 Juli 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 598
Sendt: 25 August 2004 kl. 10:52 | IP-adresse registreret
Er der nogen som ved, hvor man kan få sig et overblik over de 3D-titler, som er udgivet med tilhørende briller (simpel 3d-form uden brug af speciel 3d-hardware). Købte selv én for et ½ års tid siden og var meget imponeteret over resultatet.. og kunne da godt tænke mig et par stykker mere, hvis der er nogen derude..):).... dengang var der stort set kun den ene titel....
Og hvordan søger man efter disse 3d titler på Axel music? Jeg får ingenting op, når jeg søger på 3D...!?
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum