| Sendt: 21 November 2009 kl. 03:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeps, de var spændt bagefter et par Vincent efffektslæder(af de store, nr. husker jeg ikke), forforstærker var også Vincent, men CD var fra Eera og pladespiller var Music Hall(en af de dyre), beklager jeg kan simpelthen ikke huske præcis hvad Eera'en og Music Hall'en var for et nr.!.
Du skrev:
De beskrives flere steder som værende ultra-neutrale - men det er måske ikke nødvendigvis det samme som analytiske -?. Du har nok ret i at de er temmelig kræsne m.h.t elektronikken - de er jo bl.a tunge at drive. I alle de anmeldelser jeg har læst blev de parret med absolut topklasse elektronik
Ok, neutrale er de sådan set, men som jeg skrev tidligere er det også amerikanske højtalerer, hvad skal jeg skrive?? - de skærer måske lige det skingre af diskanten og lader mellemtone og bas tage over, lad være med at se det som et negativt tegn, for når de først spiller, så spiller de så du lader dig medrive af musikken og ikke teknikken, men mit eneste minus er at de spiller faktisk bedst HØJT, så er du udelukkende til stille ballader o.lign. er der måske andre der vil passe bedre.
Egentligt er det noget ævl jeg skriver ovenover, men nu ville jeg skrive det absolut mest negative jeg kunne komme på om dem, det ændre ikke på at de stadig er på listen herhjemme(nr.2) over højtalerer der kunne komme i mit nye stereo setup.
|