Tilbage til HIFI4ALL.DK 17. juni 2024 | 15:15   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af min hjemmebiograf
 HIFI4ALL Forum : Billeder af min hjemmebiograf
Emne Emne: Eltax hjemmebio---Opdateret/Nye Billeder (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Eltax-Man
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 August 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 137
Sendt: 22 August 2005 kl. 13:28 | IP-adresse registreret  

Ascari skrev:

30 hz er jo en god dybde, troede ikke de gik så dybt, det er vel én af de bedre du har fået fat i så :)

 

 

Ja jo Tror nok det er 30 hz men du må ikke hænge mig helt op på det sidder på job her hvor jeg skriver så kan ikke lige kigger rigtig efter ? før jeg kommer hjem

Til top Vis Eltax-Man's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Eltax-Man
 
Eltax-Man
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 August 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 137
Sendt: 10 September 2005 kl. 16:57 | IP-adresse registreret  

Yir Så kom der et lidt større tv til mig IKKE FLAD SKÆRM MEN et GODT 30 TOMMER PROSONIC Bare til man får noget bedre Men der skal jo også være tid til det  

Der kom også nyt tv bord så det passer

Sådan ser det ud i dag --(Kom gerne med lidt Ris og Ros)

Ja Sådan ser det ud dejligt stort og dog Rimelig flad i forhold til det ikke er Fladskærm

Jo Jo og der blev også til lidt smarte billeder hvis man kigger over læder stolen (HE HE )

Dette er ikke verdens bedste foto men man kan da se lidt af hvad det forstiller

Der var så lidt af det igen

JaHer ser man så hvordan jeg må pakke det hele sammen fordi jeg ikke kunne få et bord med en xstra hylle ÆV Men kan nogle sige hvordan jeg kan sætte det mest praktisk????????????????

Til top Vis Eltax-Man's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Eltax-Man
 
Eltax-Man
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 August 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 137
Sendt: 22 Oktober 2005 kl. 13:51 | IP-adresse registreret  

Ja Så kom der lige en ny Surround forstærker til mig (En DENON AVR-1705)

og den er sku Kanon !!!!

Her er lidt billeder  

 

 

FLOT  HEHE

Er der nogle der kan sige om dette er et godt køb ???? Den virker hvertfald kanon indtil nu?

Her er så lige fjernbetjeningen

 EN KANON ting på denne betjening er nogle af knapperne er selv lysende så er lyset slukket. Kan man se hvad man laver he he

JA sådan ser det ud efter den nye Receiver er kommet ind. Som i kan se kunne jeg godt bruge mere plads på tv Bordet(KIG DVD og cd afspille ) MAN kan jo ikke åbne dem så skal lige dreje dem lidt hver gang jeg skal bruge dem

 

Til top Vis Eltax-Man's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Eltax-Man
 
Allehaderos
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 18 Oktober 2005
Status: Offline
Indlæg: 28
Sendt: 22 Oktober 2005 kl. 14:20 | IP-adresse registreret  

det er et udemærket køb

__________________
www.hifisound.webbyen.dk
Til top Vis Allehaderos's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Allehaderos Besøg Allehaderos's Websted
 
Ascari
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 Juni 2004
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 3329
Sendt: 22 Oktober 2005 kl. 15:06 | IP-adresse registreret  

Det er dejligt at se når folk får nye ting til biffen. Hvordan er lyden i forhold til den gamle receiver?

Til top Vis Ascari's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ascari
 
Eltax-Man
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 August 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 137
Sendt: 22 Oktober 2005 kl. 16:11 | IP-adresse registreret  

Ascari skrev:

Det er dejligt at se når folk får nye ting til biffen. Hvordan er lyden i forhold til den gamle receiver?

Den er utrolig ren og man kan virkelig høre og mærke forskell også i forhold til prisen :-) 

Til top Vis Eltax-Man's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Eltax-Man
 
Ascari
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 Juni 2004
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 3329
Sendt: 22 Oktober 2005 kl. 16:22 | IP-adresse registreret  

Godt der er forskel, så er pengene ikke tabt :)
Til top Vis Ascari's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ascari
 
Eltax-Man
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 August 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 137
Sendt: 22 Oktober 2005 kl. 16:36 | IP-adresse registreret  

Ascari skrev:
Godt der er forskel, så er pengene ikke tabt :)

Nej de er hvert fald ikke tabt den er kanon

Til top Vis Eltax-Man's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Eltax-Man
 
Eltax-Man
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 August 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 137
Sendt: 23 Oktober 2005 kl. 14:15 | IP-adresse registreret  

Ja så kom der også NYE billeder af betjeningen og stuen kig længere oppe i de billeder der er. Har rettet dem ind der

 

Til top Vis Eltax-Man's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Eltax-Man
 
NitroBlast
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Januar 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1036
Sendt: 23 Oktober 2005 kl. 15:54 | IP-adresse registreret  

Har du overvejet at smide din center-højtaler op ovenpå TV'et, så du kan få bedre plads til elektronikken? Eller hvad med at købe et par hyldeknægte, og en fyrretræshylde i dit lokale byggemarked til ca. 150,- og derefter hænge centeren op på væggen lige over TV'et....???

Det ser jo direkte drabeligt ud den måde noget af det står på ;o) Åbner den ene af skufferne ikke lige ud i et rør på tv-bordet?

 



__________________
Mit grej!

WATT er et udtryk for kvantitet - ikke kvalitet ;o)
Til top Vis NitroBlast's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af NitroBlast Besøg NitroBlast's Websted
 
Eltax-Man
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 August 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 137
Sendt: 23 Oktober 2005 kl. 17:01 | IP-adresse registreret  

NitroBlast skrev:

Har du overvejet at smide din center-højtaler op ovenpå TV'et, så du kan få bedre plads til elektronikken? Eller hvad med at købe et par hyldeknægte, og en fyrretræshylde i dit lokale byggemarked til ca. 150,- og derefter hænge centeren op på væggen lige over TV'et....???

Det ser jo direkte drabeligt ud den måde noget af det står på ;o) Åbner den ene af skufferne ikke lige ud i et rør på tv-bordet?

 

JOOO det gør begge cd skuffer hvis jeg ikke drejer dem når jeg skal bruge dem

men det er også kun en nød løsning til jeg lige flytter rundt på det eller køber noget til centeren for den bliver nok flyttet så der bliver plads på hylde 2

Har jo lige fået denne nye reciever Fredag så skal have lavet lidt om på tvbordet og opsætningen

Til top Vis Eltax-Man's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Eltax-Man
 
Eltax-Man
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 August 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 137
Sendt: 11 November 2005 kl. 18:42 | IP-adresse registreret  

Syntes lige i skulle se min nye tv også fik nyt af Bilka da det sidste ikke holdt mere end 2 mdr så de gav mig et kanon wide screen tv men rigtig godt billede har ikke set noget ligende på et wide screen tv før

Billedet ses ikke så godt på grund af det dårlige billede fra kamaraet

På grund af lidt rysten fra mine hænder blev dette billede ikke så godt men det var nu ikke helt dårligt

HE HE Stadig lidt sjovt men det bliver vel bedre engang har fundet ud af jeg nok skal trykke pause når jeg tager billeder  så er det lidt nemmere

Kom gerne med kommentar Ris ros og ligende

 

Til top Vis Eltax-Man's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Eltax-Man
 
NitroBlast
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Januar 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1036
Sendt: 11 November 2005 kl. 20:11 | IP-adresse registreret  

TIP: Nar du tager billeder i et mørkt rum, og ikke vil/kan bruge blitz, så brug en "lang" lukketid ½ sekund eller derover. Indstil kameraet til selvudløser (hvis det kan), og stil det på et bord eller noget lignende, hvor det kan stå stabilt, og tag herefter billedet... OG - som du selv siger, så er det en RIGTIG god ting at bruge pause-knappen på TV/Video/DVD, når billedet tages - ellers bliver det noget værre misk-mask ;o)

Forresten: Tillykke med det nye TV.. Bilka (og andre forhandlere) forærer nærmest deres CRT TV'er væk, fordi de ikke er til at sælge.. Jeg har selv et 32" panasonic CRT TV, og det vejer 60Kg! Den dag jeg får indbrud, er TV'et sikkert det eneste der står tilbage ;o)



__________________
Mit grej!

WATT er et udtryk for kvantitet - ikke kvalitet ;o)
Til top Vis NitroBlast's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af NitroBlast Besøg NitroBlast's Websted
 
F.Christians
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 12 April 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 4023
Sendt: 11 November 2005 kl. 21:04 | IP-adresse registreret  

(Nyeste billeder): Nu begynder det at ligne noget, meeen du bør flytte højttalerne mindst 25 cm længere ud til siderne og gerne hive dem (også) 25 cm ud fra væggen!  

Får vi et billede af dine kabler nede bag anlægget? En lille  måske?

Til top Vis F.Christians's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af F.Christians
 
Eltax-Man
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 August 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 137
Sendt: 12 November 2005 kl. 09:14 | IP-adresse registreret  

F.Christians skrev:

(Nyeste billeder): Nu begynder det at ligne noget, meeen du bør flytte højttalerne mindst 25 cm længere ud til siderne og gerne hive dem (også) 25 cm ud fra væggen!  

Får vi et billede af dine kabler nede bag anlægget? En lille  måske?

Senere idag d. 12-11-05 kommer der billeder ind af kablerne,

hav tålvmodighed så længe...Måske en lille---->

Til top Vis Eltax-Man's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Eltax-Man
 
Eltax-Man
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 August 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 137
Sendt: 12 November 2005 kl. 09:21 | IP-adresse registreret  

NitroBlast skrev:

TIP: Nar du tager billeder i et mørkt rum, og ikke vil/kan bruge blitz, så brug en "lang" lukketid ½ sekund eller derover. Indstil kameraet til selvudløser (hvis det kan), og stil det på et bord eller noget lignende, hvor det kan stå stabilt, og tag herefter billedet... OG - som du selv siger, så er det en RIGTIG god ting at bruge pause-knappen på TV/Video/DVD, når billedet tages - ellers bliver det noget værre misk-mask ;o)

Forresten: Tillykke med det nye TV.. Bilka (og andre forhandlere) forærer nærmest deres CRT TV'er væk, fordi de ikke er til at sælge.. Jeg har selv et 32" panasonic CRT TV, og det vejer 60Kg! Den dag jeg får indbrud, er TV'et sikkert det eneste der står tilbage ;o)

tja der er godt nok lidt vægt i det men det er et godt billede det har i forhold til det jeg havde købt i starten det holdt kun 2 mdr så var alle farver grønne og lilla så når man så tv var alle mennesker grønne i hoved --AF misundelse

Men bilka gav mig heldigvis dette der stod til 2000 uden begregning og gav kun 1300 for det der gik i stykker så det kalder jeg sku SERVICE eller noget for havde det gamle ikke været gået i stykker så var det jo selvfølgelig ikke nødvendigt

Tak for diverse tips omkring hvordan jeg bedst tager billeder af tvet i mørke dem vil jeg prøve og bruge

Til top Vis Eltax-Man's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Eltax-Man
 
Eltax-Man
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 August 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 137
Sendt: 12 November 2005 kl. 10:16 | IP-adresse registreret  

JA så kommer der lidt kabel billeder som der blev spurgt lidt til  og ja lidt  er men vel altid

Det ser lidt kaotisk ud  Meen det Virker

Ja det er så mit Lille coaxial digital kabel det er alle tiders det hedder QED Qunex P75

Ja dette er så mine gode kabler købt for ca 80 kr i netto pr stk har 4 styk af sådan sæt og jeg må sige man får nu noget for sine penge i disse kabler selv om de er købt i netto

Kigger man nederst her så er man vel altid lidt en lille  men det skal nok blive gjort noget ved det tiden skal bare lige være til det

Ups hvad sagde du??? Kabel rod NEJ Da-- sådan noget har jeg da ikke noget af

Til top Vis Eltax-Man's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Eltax-Man
 
NitroBlast
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Januar 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1036
Sendt: 12 November 2005 kl. 10:40 | IP-adresse registreret  

De højtalerkabler minder mig ufatteligt meget om dem man kan købe i harald-nyborg for 129,- pr. 25 meter

Billigt kobber er som regel kendetegnet ved, at det ikke er renset ordentligt på ydersiden af de enkelte tråde. Det kan anbefales, at du giver dem en omgang med en loddekolbe og noget loddetin i begge ender - så bliver kontaktfladen meget større... Desuden slipper du for at sno enderne og at enkelte tråde stritter ;o)



__________________
Mit grej!

WATT er et udtryk for kvantitet - ikke kvalitet ;o)
Til top Vis NitroBlast's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af NitroBlast Besøg NitroBlast's Websted
 
Eltax-Man
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 August 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 137
Sendt: 12 November 2005 kl. 11:25 | IP-adresse registreret  

NitroBlast skrev:

De højtalerkabler minder mig ufatteligt meget om dem man kan købe i harald-nyborg for 129,- pr. 25 meter

Billigt kobber er som regel kendetegnet ved, at det ikke er renset ordentligt på ydersiden af de enkelte tråde. Det kan anbefales, at du giver dem en omgang med en loddekolbe og noget loddetin i begge ender - så bliver kontaktfladen meget større... Desuden slipper du for at sno enderne og at enkelte tråde stritter ;o)

Tja kan faktisk ikke huske hvor jeg har købt disse kabler så kan ikke lige sige det men ville godt have nogle kavli kabler men syntes godt de kan virke meget peberet i prisen  men snart skal de nok skiftes ud tak for rådet med loddekolben det vil jeg prøve

Til top Vis Eltax-Man's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Eltax-Man
 
NitroBlast
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Januar 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1036
Sendt: 12 November 2005 kl. 12:51 | IP-adresse registreret  

Et kvali-kabel til 50,- meteren er ikke bedre end 220v ledning til 5-10,- meteren - det er stort set det samme... Nogen tror bare at når de betaler mere for en vare, så får de også noget bedre ;o)

Og jeg venter allerede nu på at blive halshugget... IGEN



__________________
Mit grej!

WATT er et udtryk for kvantitet - ikke kvalitet ;o)
Til top Vis NitroBlast's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af NitroBlast Besøg NitroBlast's Websted
 

<< Forrige Side af 3 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes