Otto, TC skrev:
Groove skrev:
|
Med Vienna var i vel også handikappede af at priserne reelt ikke faldt da i "overtog" dem. Priserne har reelt ligget på niveauet hele tiden. Det er i hvert fald mit indtryk.
|
|
|
Måske lige da vi tog dem ind, men jeg husker nu en tråd hvor vores vienna-priser blev kaldt for "dumping-priser" af flere brugere, så helt galt kan det da ikke have været...
|
|
|
Ja, årsagen var at de fleste troede de havde fået et specielt personligt knald tilbud med rigtig mange % discount......det fik de fleste dog ...og så gør det ondt når man tror man kan sælge brugt til det man selv gav....
Kunne være sjovt at prøve at finde nogle kunder der har givet fuld pris på Vienna....
Minder lidt om den gamle joke: Hvor mange procent rabat vil du have siger du? 60%? Ok, så finder jeg lige en pris til dig....
En andet trick set her på siden er at tage kundens nuværende højttalere ind til fuld nypris, uanset stand og alder. Det lyder jo som et lnaldtilbud.....men tænk lige lidt over det. Hvem betaler for det? Hvis man nu forestillede sig at man i prisstrukturen havde lagt luft ind til sådanne tiltag....hmmmm 
|