Sendt: 31 Marts 2016 kl. 18:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du søger bare efter en på google: https://www.google.dk/?gws_rd=ssl#q=bnc+to+rcaDet gjorde jeg og til min hiface 2 - virker fint. jeg har oplevet en smule forskel ved at bruge en ordenlig strømforsyning til en Hiface, idet at mange USB udgange på pc'er ikke helt lever op til det strømtræk, som M2tech anbefaler - men oplevelsen er variabel/personlig og jeg benytter mest en linær forsyning til min, fordi jeg kan og faktisk oplever en lille forskel til det bedre. Kablet ville jeg ikke bruge for mange penge på, andet end at de helt billige har ret dårlige stik og det grundlæggende skal selvfølgelig være i orden, men det kabel jeg linker til har virket upåklageligt i mit setup. Det med de 75 ohm er i mange tilfælde strærkt overdrevet til denne form for langsomme, relativt lille datamængde og korte afstand - så det ville jeg heller ikke tænke så meget over, med mindre dine forhold er ekstreme, hvilket de sjældent er i normale lytterum. Jeg ville starte med at købe et billigt kabel til 30-50kr og så lytte på din nye hiface. Lær den godt at kende og få lidt system i alle de tweaks og muligheder der er for at ændre på system. Ellers komme du bare til at skifte og ændre lidt hist og her - uden at ane hvorfor eller hvordan noget blev bedre, dårligere eller overhovedet ikke ændrede sig. Efter et stykke tid, så kan du eventuelt låne et "bedre" kabel og lytte lidt på og så skifte tilbage igen... hvis du virkelig indeni kan fornemme at det bliver på nogen måde dårligere, når du skifter tilbage til de billige kabel, så kan du på trods af den stærke placebo effekt, overveje at investere i noget andet. Men dette er bare mit råd - efter at blive overrasket igen og igen - over at pris og kvalitet ikke 100% nødvendigvis hænger sammen på alle områder, når man kommer over et givent niveau. Håber dette giver dig lyst til at få prøvet det af selv - for jeg har nemlig ikke nødvigvis ret - bare fordi jeg har en holdning
|