| Forfatter |
|
Ricky Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 281
|
| Sendt: 07 Maj 2004 kl. 20:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er efterhånden været nogle ønsker om anmeldelser i en mere overkommentlig prisleje. Men det kan ofte være forskelligt fra hver person hvad der overkommenligt. Så for at få et lille fingerpeg, kan du give dit bud på hvilken prisklasse der tiltaler dig mest
opdateret....her kan der kun stemmes en gang! __________________ Venligst
Ricky - Husk film skal ses i hjemmebiografen
|
| Til top |
|
| |
Morbid Forum Bruger

Bruger siden: 15 April 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 44
|
| Sendt: 07 Maj 2004 kl. 21:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Prisklasse for hvad ?
Der er jo temmelig stor forskel på, om det er et samlet system eller kun kabler
|
| Til top |
|
| |
Ricky Forum Bruger

|
| Sendt: 07 Maj 2004 kl. 21:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Morbid
prisen er pr. enhed. DVD-afspiller, receiver, højtaler.... ikke systemer.
__________________ Venligst
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 07 Maj 2004 kl. 21:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er nået op i en prisklasse, hvor loftet for fx forstærkere og højttalere ligger omkring 20-25k..
MEN, jeg vil stadig gerne læse gode anmeldelser af fx dvdafspillere, SACD maskiner, cdafspillere, kabler og lignende i prisklassen under 10k. Og skulle der komme en del anmeldelser af forstærkere i samme prisklasse, ville jeg ikke klage over det.
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
| Sendt: 07 Maj 2004 kl. 21:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
da jeg startede med hifi hed den maks 5k per enhed, men man må sande at der altså godt kan hentes lidt ekstra ved at give mere... der er naturligvis en øvre grænse, men jeg mener at det er lidt ligesom biler: det betaler sig i længden at give det ekstra for en Volvo, Saab, Mercedes eller Audi, for så ved man at man er på sikker grund med noget der holder i længden (bilmærkerne er tilfældigt udvalgt, kun begrundet med sikkerhedsniveau i tilfælde af trafikuheld)
__________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |
clemme Forum Bruger

Bruger siden: 19 August 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 104
|
| Sendt: 07 Maj 2004 kl. 21:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Super initiativ! Selvom den godt kunne være delt op i CD-afspiller, forstærkere, højttalere etc ;)
|
| Til top |
|
| |
Ricky Forum Bruger

|
| Sendt: 08 Maj 2004 kl. 09:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Clemme
Det er mere for at få en ide om, hvilket prisleje der interesserer brugerne herinde __________________ Venligst
|
| Til top |
|
| |
power Forum Bruger

Bruger siden: 23 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 417
|
| Sendt: 08 Maj 2004 kl. 15:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
hejsa
jeg kan huske i tidernes morgen kunne man skrive hvilken ting man gerne ville have testet og der var endlig mange gode forslag men har aldrig set nogle af de produkter testet der blev ønsket.
og der var alt fra 1500 - 250000
power
| |
music 4 all Forum Bruger

Bruger siden: 20 Februar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1467
|
| Sendt: 09 Maj 2004 kl. 14:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Ricky Forum Bruger

|
| Sendt: 13 Maj 2004 kl. 13:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Afstemingen giver på nuværende tidspunkt et billede af at interessen ligger fra 4000,-kr og op efter, men der er næsten 400 der har set denne poll, men kun godt 100 der har stemt.
Er der virkelig ikke flere der vil havde lidt indflydelse? __________________ Venligst
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
|
| Sendt: 13 Maj 2004 kl. 13:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
power skrev:
hejsa
jeg kan huske i tidernes morgen kunne man skrive hvilken ting man gerne ville have testet og der var endlig mange gode forslag men har aldrig set nogle af de produkter testet der blev ønsket. og der var alt fra 1500 - 250000
power
|
|
|
En ting er jo hvad folk gerne ser testet - noget helt andet er hvad vi har mulighed for at teste. Heldigvis kommer der masser af alternativer til de ting folk almindeligvis gerne vil læse om, og variation skader jo ikke!  __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |
Zanetti Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 17 Marts 2004 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 1346
|
| Sendt: 13 Maj 2004 kl. 14:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kunne man ikke oprette en ønskeliste til tests, hvor man kunne komme med ønsker til hvad man godt kunne tænke sig der blev testet...
|
| Til top |
|
| |
Kenneth P Forum Bruger

Status: Offline Indlæg: 42
|
| Sendt: 13 Maj 2004 kl. 14:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad blev/bliver der af den store subwoofer test?
Har ikke hørt noget om den i lang tid.
|
| Til top |
|
| |
schrez Forum Bruger

Bruger siden: 08 Februar 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 374
|
| Sendt: 13 Maj 2004 kl. 14:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
her trykket mellem 4 og 7. men synes samtidtig det er enormt spændende når i tester noget der totalt er uden for min rækkvidde, ligesom jeg synes det er spændende at læse om en ferrari.
samtidig synes jeg endvidere det kunne være spændende hvis i testede tweaks/tilbehør, og gerne "lidt mærkelige ting" der for en billig penge kunne have indflydelse på ens setup. måske lige så meget for at min øjnene op for disse ting.
konkret kunne jeg godt tænke mig endnu en kabeltest, men hvor fokus er lagt i den billigere ende. ved godt det ikke er et ønskeprogarm - men alligevel
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
|
| Sendt: 13 Maj 2004 kl. 14:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Zanetti skrev:
| Kunne man ikke oprette en ønskeliste til tests, hvor man kunne komme med ønsker til hvad man godt kunne tænke sig der blev testet... |
|
|
Nej, det er ikke en god ide, for så vil der med tiden blive brok og sure miner fordi nogle af tingene ikke kommer, og der er rigeligt at se til i forvejen. Forslag er velkomne, men der er ingen garantier... __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
|
| Sendt: 13 Maj 2004 kl. 14:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
schrez skrev:
|
her trykket mellem 4 og 7. men synes samtidtig det er enormt spændende når i tester noget der totalt er uden for min rækkvidde, ligesom jeg synes det er spændende at læse om en ferrari.
samtidig synes jeg endvidere det kunne være spændende hvis i testede tweaks/tilbehør, og gerne "lidt mærkelige ting" der for en billig penge kunne have indflydelse på ens setup. måske lige så meget for at min øjnene op for disse ting.
Tweaks/tilbehør er der mange gode bud på i forummet - generelt er det selve grejet vi beskæftiger os med af den grund at det er uhyre tidskrævende at finde fordele/ulemper ved tweaks og tilbehør, og vi er trods alt stadig folk på ulønnet basis med jobs ved siden af, så hvor meget vi end ville, så er der ikke oceaner af tid til rådighed.
konkret kunne jeg godt tænke mig endnu en kabeltest, men hvor fokus er lagt i den billigere ende. ved godt det ikke er et ønskeprogarm - men alligevel
Det samme gælder med kabler - tid!  |
|
|
__________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
| Sendt: 13 Maj 2004 kl. 16:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
fint, så har jeg et forslag... som modvægt til testen af Dali Euphonia, kunne man jo teste et par Concept 8.... eller hvad med noget af Audiovectors Mi serie?
__________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |
Sezuan Forum Bruger

Bruger siden: 20 November 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 222
|
| Sendt: 17 Maj 2004 kl. 13:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg syntes at det er godt at man kan læse anmeldelser om produkter, som for de fleste kun er noget man kan få råd til i sine drømme :)
Dog vil jeg også gerne have nogle flere tests i 1000-4000kr niveauet, da det også kunne være hyggeligt at vide noget om de produkter, som man rent faktisk har råd til :)
Generelt vil jeg egentlig gerne have nogle tests i forskellige prisklasser, så man bedre kan sammenligne produkter vs pris etc etc etc
|
| Til top |
|
| |
music 4 all Forum Bruger

Bruger siden: 20 Februar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1467
|
| Sendt: 17 Maj 2004 kl. 18:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
sezuan du mener en stortest?interesant vækker minder om hifi og elektronik
|
| Til top |
|
| |
Jannick Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juli 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1319
|
| Sendt: 17 Maj 2004 kl. 18:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ricky-hifi4all skrev:
|
Afstemingen giver på nuværende tidspunkt et billede af at interessen ligger fra 4000,-kr og op efter, men der er næsten 400 der har set denne poll, men kun godt 100 der har stemt.
Er der virkelig ikke flere der vil havde lidt indflydelse?
|
|
|
Husk nu på at vi kigger forbi tråden mere end én gang.  __________________ MVH Jannick Petersen
|
| Til top |
|
| |